۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۶۱۰۰۰
تولیت مدرسه علمیه امام خمینی مطرح کرد؛

نقش منافقان داخلی و سوء مدیریت ها در مشکلات کشور

نقش منافقان داخلی و سوء مدیریت ها در مشکلات کشور
آیت الله صدیقی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مأموریت منافقین داخلی و سوء مدیریت برخی مسؤولان دارد، گفت: رفع مشکلات با توجه به ظرفیت های داخلی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، امروز ظهر در مسجد جامع ازگل گفت: کسانی که به وعده‌های الهی ایمان و یقین دارند و اهل انجام عمل صالح هستند به سعادت اخروی دست می‌یابند.

وی با بیان اینکه زندگی انسان در عالم دنیا موقتی است و بعد از زمان مقرر باید به عالم آخرت هجرت کند، ادامه داد: سختی و مشکلات هویت زندگی دنیا است.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه انسان نباید سرمایه عمر و زمان کوتاه دنیا را ارزان بفروشد، اظهار داشت: عمر باید در راستای به دست آوردن رضایت الهی و بهشت ابدی صرف شود.

تولیت مدرسه امام خمینی (ره) ترس از جهنم را یکی از عبادات برتر دانست و گفت: عدل الهی در دوزخ ظهور و بروز پیدا می‌کند و ظالمان، مفسدان، مستکبران و غیره در آنجا جمع می‌شوند.

وی با بیان اینکه دنیا ظرفیت بروز عدالت الهی را ندارد، تصریح کرد: بهشت جایگاه احسان است اما عدل محض الهی در جهنم آشکار می‌شود.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: دوزخیان کسانی هستند که در عالم دنیا به هدایت انبیا و اولیای الهی و دستورات خداوند متعال توجهی نکردند و در مقابل مخلصین در اوج پاکی و طهارت از هر بدی و زشتی خود را دور ساختند و جز برای خدا عملی انجام ندادند.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) رعایت اخلاص در عمل را لازمه سعادت و کمال انسان بیان کرد و گفت: اعمال انسان اگر بدون ربا و برای رضای الهی باشد خداوند او را تربیت و در زمره مخلصین قرار می‌دهد.

وی درباره مشکلات اقتصادی کشور، عنوان کرد: امروز جامعه در هجوم بی‌امان دشمنان داخلی و خارجی شرایط سختی را ازنظر اقتصادی سپری می‌کند و هر روز قیمت اجناس افسارگسیخته بالا می‌رود و ارزش پول ملی کاهش می‌یابد.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: بخشی از این مشکلات و کاهش ارزش پول ملی ناشی از تحریم‌هایی است که آن‌هم از سوی منافقین داخلی نشأت می‌گیرد زیرا دشمنان برای تحریم کشور با این منافقان‌ هماهنگ هستند و بخش دیگر مربوط به سوء مدیریت برخی مسؤولان می‌شود؛ مسؤولانی که به‌جای کار و تلاش امید به بیگانگان دوختند تا شاید با برجام بتوانند کاری انجام دهند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات