۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۶۱۰۳۴

توزیع ۴۰ هزار بسته تحصیلی توسط اوقاف در میان دانش آموزان نیازمند

توزیع ۴۰ هزار بسته تحصیلی توسط اوقاف در میان دانش آموزان نیازمند
طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در تمامی استان های کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، قدرت‌الله جنگروی مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات گفت: تهیه و تولید 40 هزار بسته «مهر تحصیلی» از حدود اردیبهشت ماه امسال در این شرکت آغاز و قرارداد خرید لوازم‌التحریر و کیف مدرسه منعقد و دفاتر مشق موردنیاز هم توسط این شرکت تولید شده است.

طبق سنت هرساله، شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان مجری این طرح، سفارشات ادارات کل اوقاف در ۳۱ استان کشور را دریافت و براساس برنامه‌ریزی‌ها تا نیمه شهریور، بسته‌ها را به سراسر کشور ارسال می کند تا در اختیار دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم قرار گیرد.

جنگروی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، اضافه کرد: تمامی این اقلام از میان بهترین و باکیفیت ترین تولیدات داخلی انتخاب شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات، از میان 40 هزار بسته مهر تحصیلی؛ ۲۵ هزار بسته برای مقطع ابتدایی و ۱۵ هزار بسته برای دانش آموزان مقطع متوسطه آماده شده است.

جنگروی درباره زمان بندی توزیع این بسته ها نیز گفت: توزیع این بسته ها از 26 مردادماه 99 آغاز و تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، تمامی 40 هزار بسته مهر تحصیلی برای توزیع، تحویل مراکز استانی سازمان اوقاف خواهد شد.

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات