۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۶۱۰۶۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی است

مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام ولی نژاد گفت: مسجد پایگاه اصلی مسلمین است و انقلاب ما از مسجد آغاز شد و تداوم آن وابسته به مسجد است.

به گزارش خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: ۳۱ مرداد به‌عنوان روز جهانی مسجد نام گذاری شده و دلیل نام گذاری این است که در این روز صهیونیست‌ها مسجدالاقصی پایگاه اصلی مسلمان فلسطین را به آتش کشیدند.

وی افزود: مسجد پایگاه اصلی مسلمانان و محور فعالیت‌های مذهبی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: برای مسلمانان مسجد یک پایگاه غیرقابل تغییر و غیرقابل خدشه است و انقلاب اسلامی ما از مسجد آغاز شد و استمرار پیدا کرد و دفاع مقدس در مسجد ساماندهی و اعزام به جبهه انجام شد.

وی گفت: جامعه و مردم از مسجد به‌عنوان پایگاه اجتماعی در ترویج دین، احکام و رزمایش مواسات بهره مند می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: از مسجد دفاع و حمایت خواهیم کرد و هر کس که به مسجد هجوم ببرد با او خواهیم جنگید.

وی اعلام کرد: صهیونیست‌ها بدانند که مسجدالاقصی و بیت المقدس محل امن مسلمانان فلسطین است و این سرزمین به ابا و اجدادش بر می‌گردد.

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: مسجد در طول تاریخ محل امن مسلمانان و مردم بود و امروز که جامعه درگیر کرونا است از مسجد برای مبارزه با این بیماری و معیشت مردم استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم عزاداری محرم با حفظ پروتکل‌های وزارت بهداشت و رعایت فاصله اجتماعی در مساجد استان برگزار خواهد شد./1399/د102/ب1

ارسال نظرات