۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۶۱۱۰۰
آیت الله علما:

خبرنگاران نگاه جناحی نداشته باشند

خبرنگاران نگاه جناحی نداشته باشند
امام جمعه کرمانشاه گفت: خبرنگاری که در یک رسانه یا خبرگزاری فعالیت می کند باید در بحث انتشار اخبار بی طرف باشد و نگاه جناحی نداشته و هدفش تنویر افکار عمومی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین تودیع و معارفه مدیر جدید خبرگزاری مهر کرمانشاه در دفتر آیت الله مصطفی علما برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم عنوان داشت: اعتبار یک خبرگزاری با انتشار اخبار بی طرف، صحیح و بدون حب و بغض به دست می آید.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: رسانه و خبرگزاری ها اگر به دنبال کسب وجه اجتماعی در جامعه هستند باید در انتشار خود دقت لازم را داشته باشند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: از سوی دیگر خبرنگاری که در یک رسانه یا خبرگزاری فعالیت می کند باید در بحث انتشار اخبار بی طرف باشد و نگاه جناحی نداشته و تنها هدفش تنویر افکار عمومی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: خداوند متعال در قرآن کریم بیش از 70 مرتبه مومنین را به صبر و شکیبایی دعوت کرده است، بنابراین خبرنگاران نیز باید در کار خود صبور باشند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: خبرنگاری که خبر یا گزارشی تهیه می کند اگر با صبر به دنبال صحت و یا کذب بودن خبر خود برود بی شک بر اعتبار وی در میان اصحاب رسانه افزوده خواهد شد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات