۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۶۱۱۲۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

رسانه ها مشکلات مردم را بشنوند

رسانه ها مشکلات مردم را بشنوند
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: رسانه ها قلم و میکروفون خود را به سمت مردم بگیرند و مشکلات آنان را بشنوند نه اینکه تنها منعکس کننده حرف های مدیران باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر خبرگزاری مهر در کرمانشاه، عنوان داشت: پیمانی که خبرگزاری ها در ایران بسته اند، حمایت همه جانبه از انقلاب و حرکت در مسیر انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: باید رسانه ها و خبرگزاری های کرمانشاه به صورت منسجم در راه برطرف کردن مشکلات این استان حرکت کنند و از اقدامات حاشیه ای پرهیز نمایند.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید رسانه ها قلم و میکروفون خود را به سمت مردم بگیرند و مشکلات آنان را بشنوند نه اینکه تنها منعکس کننده حرف های مدیران باشند.

این استاد حوزه علمیه گفت: از همه فعالان فرهنگی و سیاسی استان کرمانشاه تقاضا داریم که به خبرگزاری مهر که میراث انقلاب است کمک کنند و تعامل خوبی با آن داشته باشند.

در ادامه این مراسم، محمد شجاعیان؛ مدیر عامل خبرگزاری مهر نیز اظهار داشت: رویکرد جدید خبرگزاری مهر، شناسایی و حل مشکلات مردم و جامعه است.

شجاعیان ادامه داد: خبرنگار متخصص و کارشناس علاوه بر توانمندی طرح مسئله توانمندی ارائه راهکار و تشخیص مسیر درست از نادرست هم دارد.

در ادامه این مراسم مدیرکل استان‌های خبرگزاری مهر نیز اظهار داشت: خوشبختانه خبرنگاران انقلابی از رسالت خود در قبال انقلاب اسلامی و آرمان های آن عقب نشینی نکرده اند و همیشه در عرصه ملی حضوری ماندگار از خود نشان داده اند.

مسعود کریمی در ادامه سخنان خود به برخی از ویژگی های خبرنگار انقلابی اشاره کرد و گفت: خبرنگاری که صفت انقلابی بودن را با خود یدک می کشد، همیشه به دنبال سوق دادن جامعه به سمت ارزش های اسلامی و متعالی  است.

در پایان این مراسم از زحمات حسین جلیلیان؛ مدیر سابق این خبرگزاری در کرمانشاه تقدیر و امیر مهتران به عنوان مدیر جدید خبرگزاری مهر در استان معرفی شد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات