۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۶۱۱۶۲

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار می شود

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار می شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: دومین نماز جمعه کرمانشاه در سال ۹۹ به امامت آیت الله مصطفی علما جمعه این هفته برگزار می‌شود.

عباس سروری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه دومین نماز عبادی ـ سیاسی جمعه کرمانشاه در سال 99 فردا برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امامت نماز جمعه فردا را آیت الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به عهده خواهد داشت.

این مقام فرهنگی در ادامه سخنان خود گفت: از نمازگزاران و مومنین درخواست می کنیم که تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

سروری بیان داشت: همچنین نمازگزاران گرامی سجاده، مهر، تسبیح شخصی به همراه خود داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: همچنین از سالخوردگان و بیماران زمینه ای درخواست می شود که برای سلامتی خود و سایر نمازگزاران در نماز جمعه فردا شرکت نکنند.

سروری خاطرنشان ساخت: همچنین از نمازگزاران درخواست می شود که بدون ماسک وارد مسجد نشوند و نسبت به رعایت فاصله اجتماعی در صفوف نماز جمعه دقت لازم را داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان سخنان خود بیان داشت: امیدواریم که وضعیت بیماری کرونا در سطح کرمانشاه بهبود یابد و این استان به وضعیت عادی برسد تا شاهد برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستانها و شهرهای آن باشیم./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات