۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۶۱۲۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

۷۰۵ هیأت مذهبی در سامانه بیرق ثبت‌نام کردند

۷۰۵ هیأت مذهبی در سامانه بیرق ثبت‌نام کردند
بوشهر - حجت الاسلام سروستانی گفت: به منظور اقامه عزای سید و سالار شهیدان، تاکنون ۷۰۵ هیأت مذهبی استان بوشهر در سامانه بیرق ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی در زمان شیوع ویروس کرونا پرچمدار مبارزه با این ویروس منحوس بوده‌اند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی از زمان شیوع کرونا در سطح کشور اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی انجام داده‌اند و در راستای تأمین سلامت عزاداران و رعایت نکات بهداشتی، با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و ثبت نام در سامانه بیرق مجوز اقامه عزاداری‌های محرم و صفر را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: تا امروز ۷۰۵ هیئت مذهبی استان به منظور اقامه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین در سامانه بیرق ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ابلاغی ستاد ملی کرونا و برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری عزای حسینی (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی جمعی، لازم است مسئولان هیئت‌های مذهبی با مراجعه به سامانه بیرق، فرم‌ها و تعهدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر محرم طبق شیوه نامه‌ها را تکمیل و یا به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی بیان داشت: برنامه‌های عزاداری امسال از اول تا دهم محرم، با رعایت پروتکل‌هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا آن را تصویب کرده و مسئولیت نظارت بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی عزاداری‌ها هستند گفت: عزاداران حسینی مطمئناً با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به ادای دین ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) اقدام خواهند کرد./1399/د102/ب1

ارسال نظرات