۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۶۶۱۲۴۶

پیام تسلیت دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پی درگذشت آیت الله تسخیری

پیام تسلیت دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پی درگذشت آیت الله تسخیری
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور پیامی ارتحال آیت الله تسخیری مشاور رهبر انقلاب اسلامی در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان یکی از نھاد بزرگ شیعه ایک کشور با صدور پیامی ارتحال آیت الله محمد علی تسخیری مشاور رهبر انقلاب اسلامی در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

و بشر الصابرين الذين إذا أصابتهم مصيبة قالوا إنا لله و إنا إليه راجعون

صدق الله العلي العظيم

با غم و اندوه فراوان، خبر ارتحال رئیس مجمع تقریب مذاهب اسلامی و مشاور رهبر انقلاب اسلامی در امور جهان اسلام، آیت الله محمد علی تسخیری را دریافت کردیم، کسی که عمری را صرف خدمت حنیف و مذهب اهل بیت علیهم السلام نمود، و آن مرحوم تلاشهای فراوانی را در زمینه تألیف و تدریس و تربیت اهل علم  در حوزه های علمیه مبذول داشت؛ و جزو چهره های اسلامی بود که داعی آشتی و اتحاد بین شیعه و سنی و مخالفت با تکفیر به شمار می رفت.

ما در این مصیبت بزرگ عمیق ترین تسلیت های خود را امام عصر - عجل الله فرجه الشريف - و مراجع بزرگوار دینی - دام ظلهم - و رهبر عزيزمان آيت الله سيد علي خامنه ای -دام ظله الوارف - و خانواده محترم و همه بستگان آآن فقید سعید تقدیم نموده، و از خدای علی القدیر مسئلت می نماییم آن مرحوم را با محمد و خاندان پاک ایشان علیهم الصلاۃ و السلام محشور فرماید و به بستگان و دوستدارانش اجر جزیل مرحمت فرماید./د102/ف

راجه ناصر عباس جعفری
مجلس وحدت مسلمين پاكستان
۳۰ مرداد ۱۳۹۹

منبع: تقریب

ارسال نظرات