۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۶۱۲۹۳
امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد؛

شکستی دیگر برای آمریکا؛ این بار در صحنه سازمان ملل

شکستی دیگر برای آمریکا؛ این بار در صحنه سازمان ملل
امام جمعه کرمانشاه گفت: اکنون بعد از سالیان متمادی شاهد شکست رای آمریکایی‌ها در سازمان ملل هستیم که این یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کرمانشاه عنوان کرد: سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص به جهان اسلام نمی شود بلکه در تمام ادیان جاری و ساری است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: هفته اول از ماه محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، زیرا هدف اصلی و غایی امام حسین (ع) و خاندانش در هجرت به کربلا، احیای سنت فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی تصریح کرد: لذا ماهیت اصلی نهضت عاشورای حسینی، احیای سنت و فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اگر به صورت کامل و عمیق به فلسفه تمامی پیامبران خداوند نگاه کنیم همه آنها در مسیر خروج انسان از تاریکی به سمت روشنایی فعالیت نموده اند که مصداق بارز آیه «لتخرج الناس من الضلمات الی النور» می باشد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز کسی که خود را مومن می داند باید به صفت بصیرت به معنای واقعی آراسته باشد، زیرا اگر در عمل خود از بصیرت استفاده نکنیم در این ایام کرونایی ممکن است کارهایی انجام دهیم که زمینه شیوع این بیماری بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اکنون بعد از سالیان متمادی شاهد شکست رای آمریکایی ها در سازمان ملل علیه ایران هستیم که این را باید یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی دانست.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز جهان به ایمان، اراده و صبوری ملت ایران ایمان آورده اند، زیرا شما در طول 4 دهه اخیر همواره در مقابل زورگویان ایستادگی کرده اید.

آیت الله علما در ادامه با تقدیر از تلاش های جهادی کادر پزشکی استان در بحث مبارزه با بیماری کرونا، عنوان کرد: در بحث مبارزه با بیماری و ویروس منحوس کرونا تاکنون 150 نفر از کادر پزشکی و درمانی در کشور در این مسیر جان خود را از دست داده اند که باید این عزیزان را شهدای راه سلامت نام نهاد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان ساخت: از همه مردم ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه و با بصیرت کرمانشاه درخواست داریم که موازین بهداشتی و درمانی را به خوبی رعایت کنند تا ان شاء الله شاهد خروج این بیماری از کشور و استان باشیم./1400/پ202/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
درود و احسنت
0
0
ناشناس
Netherlands
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
آمریکا رو به افول است.
0
0