۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۶۱۳۲۴
در مدرسه عالی شهید مطهری؛

مراسم وداع با آیت‌الله عبدالجواد علم الهدی برگزار شد

مراسم وداع با آیت‌الله عبدالجواد علم الهدی برگزار شد
مراسم وداع با عالم جلیل‌القدر آیت‌الله عبدالجواد علم الهدی دقایقی پیش با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم وداع با عالم جلیل‌القدر آیت‌الله عبدالجواد علم الهدی دقایقی پیش با حضور آیت الله رییسی رییس قوه قضائیه، سعید جلیلی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علما، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدرسه عالی شهید مطهری آغاز شد.

این مراسم قرار بود راس ساعت 10 برگزار شود اما شاگردان و ارادتمندان آن عالم ربانی قبل از ساعت مقرر در مدرسه عالی شهید مطهری حضور داشتند.

همچنین بعد از اقامه نماز توسط آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، پیکر آیت الله عبدالجواد علم الهدی برای انتقال به مشهد مقدس در فضای مدرسه عالی شهید مطهری بر دوش شاگردان و دوستاران آن مرحوم تشییع شد.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله عبدالجواد علم الهدی یکشنبه دوم شهریور رأس ساعت 8 صبح در شهر مقدس مشهد از مکتب الرضا آغاز و در آستان مقدس رضوی به خاک سپرده می شود.

یادآور می‌شود مرحوم آیت‌الله سید عبدالجواد علم الهدی که از شاگردان آیت‌الله بروجردی و امام خمینی(ره) بود پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری، روز گذشته به علت کهولت سن در بیمارستان جم تهران درگذشت./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
خدا ایشان رادر جوار اهل بیت محشور کند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
رحمت الهی بر این عالم انقلابی
0
0