۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۶۱۳۲۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

حضور فعال مبلغان در فضای مجازی در ایام محرم

حضور فعال مبلغان در فضای مجازی در ایام محرم
لرستان - حجت الاسلام ولی پور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کنار فعالیت تبلیغی حضوری مبلغان، این قشر از ظرفیت فضای مجازی در ایام محرم استفاده می کنند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در ایام محرم و صفر بیان داشت: یکی از وظایف مهم مبلغان با توجه به شیوع ویروس کرونا پرداختن به مسائل بهداشتی و نهادینه سازی فرهنگ رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری محرم است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت برنامه های تبلیغی در فضای مجازی افزود: مبلغان باید از ظرفیت فضای مجازی در این ایام به خوبی بهره مند شوند و از این فرصت در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی استفاده کنند.

وی ادامه داد: مبلغان با حفظ اصول بهداشتی در جمع عزاداران و هیأت های مذهبی حضور خواهند داشت و به رسالت تبلیغی خویش عمل می کنند.

حجت الاسلام ولی پور یادآور شد: از ظرفیت مبلغان بومی استان در ایام محرم بهره مند خواهیم شد و مبلغان در کنار انجام رسالت تبلیغی خویش در جمع عزاداران، در فضای مجازی نیز حضوری فعال دارند.

وی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، تبیین راهکارهای استحکام بنیان خانواده، راه های اصولی مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن، بیان اهداف قیام عاشورا و بصیرت بخشی بین جوانان را از رسالت های تبلیغی مهم مبلغان عنوان کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: پاسخگویی به سؤالات و شبهات، دشمن شناسی، استکبار ستیزی، ولایت مداری از دیگر رسالت های مهم مبلغان است.

وی بیان کرد: دوره های آموزشی و توجیهی لازم برای بهره مندی از فرصت های تبلیغی در ایام محرم، با حضور مبلغان برگزار شده است./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات