۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۶۱۳۳۵
حجت الاسلام آزادی:

مسؤولان از بهانه جویی های بی مورد در خصوص نحوه عزاداری پرهیز کنند

مسؤولان از بهانه جویی های بی مورد در خصوص نحوه عزاداری پرهیز کنند
مازندران - امام جمعه هادی شهر از رفتارهای بهانه جویانه مسؤولان در برگزاری مراسمات عزاداری حسینی انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت‌الاسلام حسین آزادی کناری، امام جمعه هادی شهر امروز در جمع فعالان فرهنگی و مذهبی این شهر با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: جریان معاند و دشمن اهل بیت(ع) در طول تاریخ سعی در خاموش کردن و تعطیل کردن عزاداری امام حسین(ع) را داشتند اما نتوانستند این نور الهی را خاموش کنند.
 
وی افزود: فرزندان ناخلف جریان معاند امسال با سوءاستفاده از ویروس کرونا شروع به بهانه جویی کرده و سعی در تعطیلی عزاداری و به خیال خام خود سعی در خاموش کردن نور امام حسین(ع) دارند که بحمدالله این نقشه خنثی خواهد شد.
 
امام جمعه هادی‌شهر با اشاره به رفتارهای بهانه جویانه مسؤولان در برگزاری مراسم عزاداری، عنوان کرد: گزارشاتی به ما رسیده است که برخی مسؤولان محلی  با حضور در مساجد و محل برگزاری مراسم با رفتارها و برخوردهایی ناشایست موجبات ناراحتی عزاداران حسینی را فراهم کردند و با بهانه های بنی اسرائیلی به مقابله با امام حسین(ع) برخاسته اند.
 
وی ادامه داد: عزاداران حسینی بهتر از هر کسی می‌دانند که چگونه بهداشت را رعایت کنند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.
 
امام جمعه هادی‌شهر تصریح کرد: آنها باید بدانند که عزاداران حسینی بیش از هر کسی دیگر مطیع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند و دستورات انها را رعایت می کنند که امیدواریم یک مراسم عزاداری خوب و در شان اباعبدالله الحسین(ع) داشته باشیم.
 
وی با بیان این که دشمنان نمی توانند با تبلیغات دروغین و هجمه های سنگین عزاداری حسینی را از مسیر خود منحرف کنند، بیان داشت: مراسم عزای حسینی امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با شکوه تر از هر زمان دیگری برگزار می شود.
 
حجت الاسلام آزادی کناری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات هر ساله کشاورزان برنج  افزود: همه ساله در خطبه ها در خصوص مشکلات کشاورزان به مسؤولان هشدار می دهیم اما گوش شنوایی وجود ندارد و جز خدا کسی دیگر یاور آنها نیست که در دوسال گذشته به دلیل بارندگی هوا، مشکل آب کشاورزان رفع شد و خدا به داد کشاورزان رسید که باید شکر این نعمت الهی را به جا آوریم.
 
وی  افزود: ما نمی گوییم که قیمت برنج افزایش پیدا کند و به قشر ضعیف جامعه فشار اقتصادی وارد شود، ما می گوییم هزینه های کشاورزی هم افزایش پیدا نکند تا قیمت برنج هم افزایش نداشته باشد. 
 
امام جمعه هادی‌شهر ادامه داد: متاسفانه نمایندگان مجلس در ادوار گذشته توجه لازم به مشکلات کشاورزان نداشته‌اند که امیدواریم در این مجلس نسبت به همگام سازی قیمت‌ها توجه شود./950/پ310/ب1
ارسال نظرات