۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۶۱۴۰۵

صدور مدرک علمی طلاب در ۲۰ روز

صدور مدرک علمی طلاب در ۲۰ روز
با اعلام شرایط ثبت نام و تقاضای مدرک علمی طلاب، تمامی فرایند ثبت نام تا صدور مدرک سطح ۱ و ۲ از طریق سامانه صورت می گیرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تمامی فرایند ثبت نام تا صدور مدرک سطح ۱ و ۲ از طریق سامانه http://dashboard.ismc.ir صورت می گیرد.

از آنجاکه تمامی مندرجات مدرک علمی طلاب (شامل مشخصات فردی و ارزیابی) از اطلاعات پرونده در سیستم پیشخوان فراخوان می شود، بنابراین لازم است ابتدا موارد سه گانه ذیل بررسی و تأیید شوند:

۱- به منوی نمایه طلبه، قسمت «مدارک» مراجعه و نواقص مدارک خود را تکمیل یا بروزرسانی نمایید.

۲- به منوی نمایه طلبه، قسمت «مشخصات فردی» مراجعه و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، از طریق منوی «اصلاح مشخصات» اقدام کنید. شماره همراه خود را نیز در این قسمت، بروز کنید.

۳- به منوی نمایه طلبه، قسمت «ارزیابی من» مراجعه و معدل، سال اتمام هر سطح و رشته خود را مشاهده کنید و اگر اعتراضی به آن دارید، تا قبل از پیگیری و رفع آن، اقدام به ثبت نام مدرک علمی نکنید.

بارگذاری «مدارک» و هرگونه «اصلاح مشخصات» توسط طلبه، پس از بررسی و تأیید توسط بخش «امور طلاب»، در سیستم اعمال می شود و فرایند آن را در منوی «نمایه طلبه / درخواست های من» می توانید مشاهده کنید و تا زمانی که این تغییرات در سیستم اعمال نشده باشد، مجاز به اقدام برای ثبت نام مدرک علمی نمی باشید.

طلاب در صورت تکمیل سطح ۱ یا ۲ می توانند (با رایانه یا تلفن همراه هوشمند) به صفحه پیشخوان شخصی خود مراجعه و برای دریافت مدرک علمی ثبت نمایند.

شرایط ثبت نام و تقاضای مدرک علمی طلاب

سطح ۱:

تکمیل پایه های ۱ تا ۶

کسب معدل حداقل ۱۴

درج سال اتمام سطح ۱ در ارزیابی

سطح ۲:

کسب معدل حداقل ۱۴

درج سال اتمام سطح ۲ و رشته تحصیلی در ارزیابی

مدرک سطح ۲ برای فارغ التحصیلان مراکز تخصصی، در رشته تخصصی مربوطه، برای فارغ التحصیلان سفیران هدایت، در رشته «تبلیغ و معارف اسلامی» و برای سایر طلاب، در رشته «فقه و اصول» صادر می شود.

تذکر:

در صورت عدم دریافت مدرک سطح ۱ و ۲، هردو مدرک با هم صادر خواهد شد.

پس از اقدام به ثبت نام مدرک علمی و تأیید کارشناسان مدارج علمی، پرونده جهت احراز صلاحیت های لازم به «مرکز امور صیانتی» ارجاع می شود.

سیر مراحل اداری صدور مدرک، از تاریخ تکمیل مدارک و ثبت نام نهائی در این سامانه، حداقل ۲۰ روز به طول می انجامد. در صورتی که بیش از ۳ ماه به طول انجامید، از مدارج علمی پیگیری شود.

تحویل مدرک طلاب سفیران هدایت به آنان، مشروط به ارائه «گواهی اتمام تعهد تبلیغی» از معاونت تبلیغ می باشد.

اصل مدرک علمی، پس از صدور، تحویل خود متقاضی خواهد شد و از تحویل آن به افراد واسطه خود داری خواهد شد.

آماده شدن مدرک از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید. پس از دریافت پیامک، برای دریافت مدرک خود باید به مرکز مدیریت حوزه های علمیه به آدرس (قم، جمکران، ابتدای بلوار انتظار، مدارج علمی ستاد، اتاق ۲۹۱) مراجعه شود./1350/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمد ملکپور
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
من سه ماهه درخواست دادم درخواستم هنوز ۰ درصده.چرا الکی مردمو سر کار میذارین
2
0