۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۶۶۱۴۳۴
حجت الاسلام فلاحی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

رؤیای نفوذی‎ها برای حذف نام اسلام و شعائر حسینی

رؤیای نفوذی‎ها برای حذف نام اسلام و شعائر حسینی
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: افراد نفوذی پیاده نظام دشمن هستند که از ابتدای انقلاب یا دم از مذاکره با آمریکا زده یا در فرصتی نقش اپوزیسیون داخلی را بازی کرده اند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به حذف نام شهدا و کمرنگ جلوه دادن شعائر اسلامی و حسینی(ع) از سوی برخی نفوذی‎های داخلی اشاره کرد و اظهار داشت: عده ای از افراد از ابتدا با اصل نظام اسلامی مشکل داشته و در داخل نیز حضور دارند و وقتی که زمینه ای فراهم می‎شود، دست به فتنه می زنند؛ این افراد در سال 88 قانون اساسی جدیدی را تدوین و تمامی مبانی اسلامی را از قانون اساسی حذف کردند و هم اکنون این حرف را در دانشگاه ها و نوشته های خود تکرار می کنند که با اسلام نمی‎توان جامعه را اداره کرد و تمام تلاش خود را می کنند که نظام اسلامی حتی به عنوان جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به اقدامات برخی نفوذی‏‎های دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: در داخل کشور در بحث سیاه نمایی ها، افراد نفوذی پیاده نظام دشمن هستند که از ابتدای انقلاب یا دم از مذاکره با آمریکا زده یا در فرصتی دست به آشوب زده اند و نقش اپوزیسیون داخلی را بازی کرده اند.

وی گفت: این افراد کسانی هستند که بیشترین هزینه را به نظام بار کرده اند و علی رغم این که بیشترین بهره مندی را از نظام داشته اند، بیشترین کارشکنی را انجام داده اند، اینها افراد شناسنامه دار مشخصی هستند که در فتنه های مختلف در کشور بازداشت شده اند که باید آنها را در لیست اینگونه افراد بگنجانید.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که با وقوع انقلاب اسلامی دست سلطنت طلبان بیرونی از منابع نظام کوتاه شده است، تصریح کرد: گروه دیگر، سلطنت طلبان بیرونی هستند که به سیاه نمایی می پردازند که بیشتری سرمایه نظام را غارت کرده و از کشور برده اند و 41 سال است که با دزدی از اموال مملکت در دامن استکبار، اروپا و صهیونیست زندگی می کنند و دستشان از منابع نظام کوتاه شده و طبیعی است که دست به کارشکنی می زنند.

وی افزود: قشر خاکستری جامعه در اثر عدم روشنگری ممکن است که گاهی به این طیف ها تمایل پیدا کنند و حرف اینها را تکرار کنند اما گاهی برعکس این قضیه اتفاق می افتد و در مقابل این گروه می ایستند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب خطاب به مجلس شورای اسلامی در خصوص رسیدگی به مشکلات اقتصادی و فرهنگی تصریح کرد: دشمن از طریق فشار اقتصادی و ضعف فرهنگی سعی دارد که مردم را از نظام جدا کند.

وی به تلاش دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت که دشمنان در نظرسنجی هایی که دنبال می کنند، در صدد نفوذ و عزت نظام نیستند و می خواهند بهانه ای را علیه نظام ایجاد کنند و به دنبال زیر سؤال بردن مشروعیت نظام هستند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که ملت ایران با فشارهای اقتصادی از نظام جمهوری اسلامی دست نخواهند کشید، اظهار داشت: در پایان سال 97 که اوج تحریم ها و تورم در ایران بود، دانشگاه مریلند آمریکا یک نظرسنجی از مردم ایران انجام داد که چه تعدادی از مردم همچنان طرفدار جمهوری اسلامی ایران هستند که حدود 94 درصد مردم اعلام کردند همچنان تابع جمهوری اسلامی هستیم و هیچ جایگزینی برای نظام سراغ نداریم و از این تعداد، 85 درصد اعلام کردند که از وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور راضی نیستند؛ یعنی علی رغم این که مردم تحت فشار اقتصادی کشور هستند، به این معنا نیست که از نظام دست کشیده باشند./822/ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
جناب نماینده !! در خائن بودن آن یک عده افراد نفوذی که شما اشاره فرموده اید، کمترین تردیدی وجود ندارد. اما این مطلب را نیز به خاطر مبارک بسپارید که نظام اسلامی مورد نظر امام راحل و شهدای عزیزی که عمر با برکت و جانهای شیرین خود را در راه حراست از آن، صرف و فدا کردند، قابل دفاع و صیانت و پاسداری است. نه آن نظامی که برخی عناصر تأثیرگذار آن بویژه دستگاه قضائی اش، ظلم و ستم درحق یک دختر فلج و پیرزن داغدیده و شهیددادۀ روستایی و اهانت بی شرمانۀ به شهید بخون طپیدۀ آنان را افتخار خود دانسته و به ظالمان و اهانتگران مورد شکایت این واقعۀ ننگین، مدال شجاعت اعطا می نماید. آیا نظامی که رؤسای قوای سه گانۀ آن از دریافت و ملاحظۀ شکایات چندین بارۀ یک عده روستایی زجرکشیده ابا نموده و تمامی مکاتبات و شکایات آنان را به زباله دان می فرستند، قابل دفاع است که شما سنگ آن را به سینه می زنید؟. گمان نمی کنم نظامی که در آن یکی از ائمّۀ جمعۀ ..و.و سابق استان شما دفاع از بوعلی سینا را بر دفاع از شهدا و خانواده های معظم آنان و ایثارگران و رزمندگان ترجیح می دهد و وزارت نیروی آن نیز، عناصر ..و ..را از خانواده های شهید داده و رزمنده پرور افضل می داند و یا قاضی محاکم قضای استان برادر زادۀ شهیدی را به جرم دفاع از عموی شهیدش که مورد ..یک فرد ..قرار گرفته به زندان می فرستد، قابلیت دفاع و طرفداری را داشته باشد. اصلاً مگر چیزی از جمهوری اسلامی واقعی و راستینی که شهدا و امام بزرگوار خواستار آن بودند، باقی مانده است که مردم از آن دفاع کنند؟. ما مدافع و سینه چاک آن نظام برحق بوده و هستیم ..
0
0