۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۶۱۴۳۷
مسؤول بسیج طلاب ناحیه مقاومت کاشان:

طرح هرخانه یک حسینیه عزاداری در کاشان آغاز شد

طرح هرخانه یک حسینیه عزاداری در کاشان آغاز شد
اصفهان - حجت الاسلام پایواره از آغاز اجرای طرح هر خانه یک حسینیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم امسال در شهرستان کاشان خبر داد.
حجت الاسلام قاسم پایواره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تسلیت ایام سوگواری سالار شیهدان ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: طرح هرخانه یک حسینیه عزاداری امسال برای نخستین بار در شهرستان کاشان و آران و بیدگل اجرا می‌شود.

وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تحت الشعاع قرار گرفتن بسیاری از کسب و کار‌ها روضه خوانی‌های کوتاه سنتی خانگی بدون هزینه‌ای می‌تواند درجامعه ترویج شود تا روضه خوانی امام حسین تعطیل نشود.

حجت الاسلام قاسم پایواره گفت: با فراخوانی مبلغان برای شرکت در این طرح تعدادی از طلاب و روحانیون عضو بسیج طلاب برای حضور این طرح اعلام آمادگی کردند.

به گفته وی با اجرای طرح هر خانه یک حسینیه عزاداری با هدف احیای روضه خوانی‌های کوتاه سنتی در ماه محرم با رعایت موارد بهداشتی و پروتکل بهداشتی آغاز شده است.

حجت الاسلام پایواره ادامه داد: بسیج طلاب ناحیه مقاومت کاشان برای اعزام مبلغ و مبلغه به صورت رایگان به هر خانه‌ای که درخواست مبلغ یا مبلغه برای روضه خوانی داشته باشد آمادگی خود را اعلام می‌کند.

بسیج طلاب ناحیه مقاومت کاشان گفت: امروز که شرایط عزاداری در مساجد فراهم نیست روضه خوانی‌های خانگی در قالب هر خانه یک حسینیه بهترین گزینه برای عزاداری در ماه محرم امسال و احیای عزاداری‌های خانگی سنتی است.

به گفته وی در حال تعدادی از طلاب و روحانیون عضو بسیج طلاب در طرح هر خانه یک حسینیه عزاداری شرکت دارند و به مرور و براساس نیاز مردم تعداد ملبغ و مبلغان افزایش خواهند یافت.

مسؤول بسیج طلاب ناحیه مقاومت کاشان گفت: این آمادگی وجود دارد تا مبلغ و مبلغه‌های شرکت کننده در این طرح نه تنها تا پایان ماه محرم بلکه تا پایان ماه صفر به دعوت برای روضه خوانی‌های خانگی لبیک بگویند.

لازم به ذکر است شهروندان کاشان و آران و بیدگل برای درخواست مبلغ می‌تواند به ساختمان بسیج طلاب ناحیه مقاومت کاشان در فاز یک ناجی آباد جنب پارک جوان مراجعه و یا از طرق تلفن ۰۹۳۶۰۲۸۱۵۴۴ درخواست خود را ارائه کنند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات