۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۶۱۵۱۳
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

کم کاری مسؤولان به اعتماد عمومی ضربه می زند

کم کاری مسؤولان به اعتماد عمومی ضربه می زند
بوشهر - حجت الاسلام خدری گفت: اگر امروز ضعفی را در جامعه می‌بینیم، به واسطه بی‌اعتمادی‌هایی است که مردم نسبت به برخی مسؤولان پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر ظهر یکشنبه در چهل و دومین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام شهید ابوتراب عاشوری و دومین یادواره شهدای ترور استان بوشهر اظهار داشت: اگر امروز ضعفی را در جامعه می‌بینیم، به واسطه بی‌اعتمادی‌هایی است که مردم نسبت به برخی مسئولین پیداکرده‌اند و قطعاً اگر مردم، ایثارگری را از جانب مسئولان ببینند این اعتماد نیز بیشتر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: آنچه در اول انقلاب و بعدازآن نمونه‌هایی را شاهد بودیم به واسطه ایثار و فرهنگ شهادت بوده است؛ در شهادت حاج قاسم سلیمانی دیدیم که مردم چه کردند؛ آنها ایثار و از خود گذشتگی را در او دیدند و می‌دانستند که کار او خالصانه و برای خدا بود و این‌چنین به میدان آمدند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را باید بیش از این ترویج کنیم، گفت: شخصیت شهید عاشوری را باید بیش از این تکریم کرد؛ اگر امام فرمود هرچه داریم از محرم و صفر است، این یک شعار نبود، بلکه اعتقاد بود.

وی بیان داشت: سال گذشته در شهر چغادک موکب شهید عاشوری تأسیس شد که این موکب هم در شهر و هم در کربلا پذیرای زائران بود و برکات زیادی داشت؛ روز گذشته نیز در رزمایش مواسات و همدلی در کنار قبر مطهر شهید عاشوری بسته‌های معیشتی توسط موکب شهید ابوتراب عاشوری فراهم شد که این کار یک ابتکار تازه‌ای بود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه ترویج و نهادینه کرد گفت: این فرهنگ را نباید فراموش کرد چراکه فراموشی آن موجب مشکلات بسیاری برای جامعه می‌شود./1399/د102/ب1

ارسال نظرات