۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۶۱۹۴۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار می شود

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نماز جمعه این هفته کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علما برگزار می شود.

عباس سروری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان داشت: فردا نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور نمازگزاران کرمانشاهی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نماز جمعه این هفته کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

سروری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از شهروندان کرمانشاهی درخواست داریم که به علت وجود ویروس کرونا و وضعیت هشدار در این شهر، نهایت دقت را در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین از افراد سالخورده، افرادی که بیماری زمینه ای دارند و کودکان درخواست می شود که در نماز جمعه فردا حضور پیدا نکنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: برای حفظ سلامت نمازگزاران از مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه درخواست می کنیم که حتما ماسک به همراه خود داشته باشند، زیرا از ورود افراد بدون ماسک به مسجد جامع خودداری می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین نمازگزاران از مهر، سجاده، تسبیح و... شخصی استفاده کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان ساخت: در ضمن نمازگزاران فاصله اجتماعی را در صفوف نماز جمعه به صورت شرعی رعایت کنند تا ان شاء الله شاهد شیوع این ویروس در این اجتماع دینی و معنوی نباشیم.

سروری در پایان سخنان خود گفت: همچنین از نمازگزاران محترم درخواست داریم که از آوردن کفش های خود به داخل مسجد پرهیز کنند.

ارسال نظرات