۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۶۲۵۸۹
آیت الله سید عباس میریونسی:

پذیرش سند ۲۰۳۰ به نوعی بالا بردن پرچم حقارت است

پذیرش سند ۲۰۳۰ به نوعی بالا بردن پرچم حقارت است
کرمانشاه ـ آیت الله سیدعباس میریونسی گفت: اساس سند ۲۰۳۰ به صورت کامل با آموزه‌های دینی، فرهنگی و انقلابی در تقابل بوده و پذیرش این سند به نوعی بالا بردن پرچم حقارت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب و روحانیون کرمانشاهی به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه امروز با آیت الله سید عباس میر یونسی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله میریونسی در این دیدار ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در کشور اظهار داشت: ان شاء الله در سال جاری تحصیلی در حوزه های علمیه شاهد رشد کمی و کیفی طلاب باشیم و رشد این عزیزان در علم آموزی بیش از پیش شود.

این عالم کرمانشاهی در ادامه تاکید کرد: حوزه های علمیه نقش مهمی در ادامه حیات علمی و معنوی جهان اسلام دارند، از این رو توجه و اهتمام به وضعیت حوزه های علمیه باید یکی از دغدغه های اصلی متولیان فرهنگی و دینی کشور باشد.

آیت الله میریونسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حوزه و طلبه هر دو باید از روحیه انقلابی برخوردار باشند، تاکید کرد: ایستایی برای حوزه های علمیه و طلاب یک سم خطرناک است، لذا داشتن روحیه انقلابی و مطالبه گری خود چرخ حرکت حوزویان و طلاب است.

وی ادامه داد: از این روز از اساتید حوزوی می خواهیم که طلاب را خلاصه به آموختن کتاب و مطالب درسی نکنند و دیگر مسایل مهم همانند تهذیب، اخلاق، پژوهش و... را جزو اولویت های خود قرار دهند.

این عالم کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن به دنبال القا عقاید و خواسته های خود به نظام آموزشی کشور است، گفت: زمانی که دشمن در جبهه نظامی رسما شکست خود را اعلام می کند بی شک دست بردار نخواهد بود و به دنبال راه نفوذ جدیدی خواهد بود.

آیت الله میریونسی ادامه داد: لذا در پوشش سند 2030 سعی دارد در نظام آموزشی کشور اختلال ایجاد کند. اگر موارد و بندهای این سند پر حقارت را مطالعه کرده باشید، عملا این سند اعلان جنگ علنی علیه انقلاب اسلامی و داشته های آن است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: بی شک اجرایی شدن تنها یک بند از این سند تحمیلی می تواند شالوده نظام آموزشی کشور را به سمت نابودی بکشد، لذا دوستداران امضای این سند در داخل و خارج از کشور را باید عوامل نفوذ و فتنه دانست.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه هرگز جمهوری اسلامی تن به پذیرش و امضای سند 2030 نخواهد زد، عنوان کرد: اساس و بنیاد سند 2030 به صورت کامل با آموزه های دینی، فرهنگی و انقلابی در تقابل بوده و پذیرش این سند به نوعی بالا بردن پرچم حقارت است./1400//210/خ

ارسال نظرات