۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۶۳۳۹۰
بیانیه جبهه جهانی شباب القاومة؛

عمان اگر راه امارات و بحرین را در پیش بگیرد روی آرامش را نخواهد دید

عمان اگر راه امارات و بحرین را در پیش بگیرد روی آرامش را نخواهد دید
جبهه جهانی شباب القاومة طی بیانیه‌ای اعلام داشت: به عمان هشدار می‌دهیم در صورتی که اگر به ارتباط ننگین بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی بپیوندد روی آرامش را نخواهند دید.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اسماعیل پورهواشمی دبیرکل جبهه جهانی شباب القاومة عصر امروز در هفتمین همایش بین‌المللی جبهه جهانی شباب المقاومة بیانیه این جبهه را قرائت کرد، متن کامل آن را در ذیل می‌خوانید:


بسم الله الرحمن الرحیم

بَشّرِ المنافقینَ بِأنَّ لهم عذابـاً ألیماً • الّذین یتَّخذونَ الکـافرینَ أولیآءَ من دونِ المؤمنین

خداوند بزرگ را شاکریم که نقاب نفاق و تزویر را از چهر‌ه‌ حکّام مزدور، ضعیف و غرب‌زده‌ی امارات و بحرین کنار زد و این رابطه‌ پنهانی و خلاف خواسته‌ی ملت‌های مسلمان را، به دست آنها برملا ساخت.

بر نخبگان سیاسی و همه کسانی که به دقت شرایط منطقه را رصد کرده‌اند روابط خیانت‌بار برخی دولت‌های منطقه از جمله امارات و بحرین مسئله‌ای آشکار بود اما عجله‌ این دو دولت در اعلام رسمی این خیانت ننگین علاوه بر تاثیرگذاری بر انتخابات پیش رو در ایالات متحده، به هدف شکستن تابویِ رابطه داشتن با رژیمی است که قریب به یک قرن مشغول قتل و غارت زنان و کودکان و غصب اراضی مربوط به مسلمانان در فلسطین و لبنان و سوریه است.

آمریکا با رهبری این توافقات خائنانه به دنبال محک زدن حساسیت کشورهای اسلامی بوده و در صورت کوتاهی آنها به دنبال گام‌های بلندتری خواهد بود، اما آمریکا تردید نداشته باشد همانگونه که رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(ادام الله ظلّه الشریف) فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی ۲۵ سال آینده که قریب ۵ سال آن نیز گذشته است را نخواهد دید.

دولت‌های مزدور و خائن امارات و بحرین و هر حاکمی که میل به ایجاد روابط با این غده سرطانی دارد باید اطمینان داشته باشند که هسته‌های مردمی جوانان مقاومت برای نیل به این هدف مقدس یعنی نابودی اسرائیل و هم‌پیاله‌های او، در اقصی نقاط بلاد اسلامی ضربات سهمگین خود را علیه این حکّام آغاز خواهند کرد و دولت‌های خائن به اسلام و آرمان فلسطین همچون امارات و بحرین دیگر روی آرامش را نخواهند دید.

همچنین به دولت عمان نیز هشدار می‌دهیم در صورتی که اگر به ارتباط ننگین بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی بپیوندد آنها نیز دیگر روی آرامش را نخواهند دید.

آمریکا و ذی‌نفعان این مصالحه‌ ننگ‌آمیز و پر ضرر باید بدانند که حامیان آزادی و آزادگی و دلدادگان به آرمان مقدس قدس شریف از هر رنگ و مذهبی دولت‌های خود را برای قطع و تقلیل روابط با حکام مرتجع و خائن امارات و بحرین تحت فشار قرار خواهند داد و این دو را به انزوا خواهند کشانید.

ایمان داریم که تعجیل آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اعلام عادی‌سازی روابط با دولت‌های مزدور به اذن خدا آخرین مستمسک‌ این رژیم جعلی برای بقای بیشتر است و به زودی با دست جوانان حامی مقاومت این شجره‌ خبیثه از خاک شریف اسلام خارج شده و خاکسترش بر باد داده خواهد شد.

سلام و درود خداوند بر روح پاک امام خمینی(ره) بزرگ منادیِ آزادی قدس شریف و صلوات پروردگار بر روان شهدای بزرگ راه مقاومت و ایستادگی و نسأل الله تعالی منازلَ الشهداء

*والسلام علیکم و رحمة الله و بركاته*

ارسال نظرات