۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۶۳۴۱۷
نماینده پارلمان عراق:

حکام عرب از دستورات ترامپ پیروی می‌کنند

حکام عرب از دستورات ترامپ پیروی می‌کنند
عضو فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق گفت: موضع مفتضحانه اتحادیه عرب درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نقاب از چهره حقیقی سازمان کشید.
به گزارش سرويس بین الملل خبرگزاری رسا، «حسن سالم» عضو فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق، عادی سازی روابط حکام بحرین با رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را گامی خیانتکارانه توصیف کرد.

سالم با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت: دومین گام عادی سازانه وخیانتکارانه میان رژیم صهیونیستی و بحرین پس از گام اشتباه ابوظبی را محکوم می کنیم.

حکام عرب حوزه خلیج (فارس) بی چون و چرا و مانند «نادان ها» دستورات ترامپ برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی را اطاعت می کنند؛ حکام سعودی هم آنانی هستند که این پروژه عادی سازی و خیانت به ملت فلسطین و مقدسات مسلمانان را مدیریت می کنند.

این نماینده پارلمان در ادامه از دولت کشورش درخواست کرد تا در مقابل این چنین اقداماتی بویژه از سوی حاکمان سه خاندان آل خلیفه، آل سعود و آل نهیان مواضع روشن و واضحی را اتخاذ کند.

وی همچنین از ملت های عربی منطقه برای قیام علیه اقدامات ننگین حاکمانشان علیه ملت فلسطین و تبدیل شدن به آلت دست اشغالگران اسراییلی و آمریکایی برای سرکوب ملل مسلمان منطقه دعوت به عمل آورد.

سالم در پایان نیز اشاره کرد: موضع مفتضحانه ای که از سوی آنچه نامش اتحادیه عرب گذاشته شده درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نقاب از چهره حقیقی این سازمان کشید./د102/ف
ارسال نظرات