۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۶۳۴۲۰
رهبر انصارالله یمن:

رژیم‌های امارات و عربستان مُخربند

رژیم‌های امارات و عربستان مُخربند
رهبر انصار الله یمن مرحله کنونی را «خطرناک» توصیف کرد و گفت: نقش رژیم‌های سعودی و امارات در منطقه مُخرب است و در کنار دشمنان منطقه ایستاده‌اند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنرانی امروز خود تصریح کرد: ما در مرحله خطرناکی به سرمی‌بریم زیرا رژیم‌های سعودی و امارات مسیر انحرافی را دنبال و هدایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: نقش رژیم‌های سعودی و امارات در منطقه مخرب است و در کنار دشمنان منطقه ایستاده‌اند.
 
الحوثی تصریح کرد: منطقه ما به مرحله‌ای رسیده است که برخی از رژیم‌های آن در کنار دشمنان و در مقابل پاسداری از مقدسات می‌ایستند.‎

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت: مزدوری رژیم‌های سعودی و امارات و نظایر آنها خطری برای امت اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: رژیم‌های سعودی و امارات و رژیم آل خلیفه در بحرین آماده اجرای هرگونه توطئه‌ای علیه منطقه ما هستند.

الحوثی ادامه داد: رژیم‌های سعودی و امارات و رژیم آل خلیفه در هر توطئه‌ای از ایستادن در کنار دشمنان امت اسلامی ابایی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: در مسیری تصاعدی علیه ملت‌های اسلامی، عادی سازی روابط رژیم‌های مزدور با رژیم اسرائیل از مرحله سری خارج شده و علنی شده است.

رهبر انصارالله این پرسش را مطرح کرد که این رژیم ها درخصوص صلحی که از آن دم می زنند، کجای کار هستند؛ در حالی که در اجرای توطئه‌ها و جنگ‌های آمریکا در منطقه سهیم شده‌اند.

وی تاکید کرد: این رژیم‌ها به سطح عجیبی از مزدوری رسیده‌اند و به آمریکا برای اجرای نقشه هایش پول می‌دهند.

الحوثی گفت: آنچه در قالب به اصطلاح "اتحادیه عرب" در قبال فلسطینی‌ها اتفاق افتاد، برای ما غیرمنتظره نبود و همچنان بیش از این را پیش بینی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: مسیر انحراف کنونی این رژیم‌ها بسیار خطرناک است زیرا در تلاش برای ترویج عادی سازی روابط و متقاعد کردن امت اسلامی نسبت به آن هستند.

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت: رژیم‌های عربستان و امارات و آل خلیفه مزدور و خائن و دنباله روی دشمنان هستند و همکاری با آنها جنایت و خیانت است.

وی تصریح کرد: این رژیم‌ها به مرحله مباهات ورزیدن به روابط خود با صهیونیست‌ها رسیده‌اند و به طرزی پست و منحط رفتار می کنند.

الحوثی گفت: شکی نیست که این رژیم‌ها زیان خواهند دید و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها از آنها سوء استفاده و بهره برداری خواهند کرد و پول‌های آنها را به نفع اسرائیل خواهند دوشید.

وی افزود: فرزندان امت اسلامی باید برای تحت تاثیر قرار نگرفتن از تبلیغات دشمنان از سطح بالایی از هوشیاری برخوردار باشند.

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت: اولویت‌های این رژیم ها در راستای منافع اسرائیل و آمریکا است و ملت‌های ما باید در قبال آن مراقب باشند.

رهبر انصارالله افزود: ملت‌های ما باید درقبال توطئه‌های رژیم‌های مزدور و دشمن و توطئه‌گر علیه ملت فلسطین مراقب باشند.

عبدالملک الحوثی گفت: تجاوزگری ائتلاف سعودی و امارات به نفع آمریکا و اسرائیل و در ارتباط با طرح سازش آمریکایی موسوم به معامله قرن است.

وی تصریح کرد: هدف متجاوزان یمن این است که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را قادر سازند که بر یمن سلطه یابند.

الحوثی گفت: رژیم‌های عربستان و امارات همچنین در جنگ اقتصادی علی لبنان در راستای اجرای دستورات آمریکایی‌ها دست دارند./د102/ف
ارسال نظرات