۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۶۶۳۴۹۵
نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران:

حل مسأله فلسطین نیاز به رهبری واحد دارند

حل مسأله فلسطین نیاز به رهبری واحد دارند
نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: ما باید برای حل قضیه فلسطین به یک رهبری واحد و تصمیم مشترک دست یابیم و امیدوارم جنبش‌های مقاومت بتوانند به یک همبستگی برسند.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا اظهارداشت: متاسفانه تشکیلات خود گردان فلسطین بسیار، از اهداف اولیه خودش دور شده و جزئی از سازمان های عربی شده و نمی تواند در بین اتحادیه عرب تصمیم خاصی را بگیرد با توجه بر اینکه شاهد عدم همراهی اتحادیه عرب بودیم ولی این سازمان نیاز به بازگشت به میثاق اول خودش یعنی آزادی فلسطین، دارد و باید از همه ابزار و رسانه ها بر علیه رژیم صهیونیستی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: همه ارگان های بین المللی برای حمایت از کشورهای بزرگ کار می کنند نه کشورهای ضعیف و مظلوم مثل فلسطین؛ لازم است محمود عباس این مورد را درک کند و به جایگاه واقعی خودش برگردد و به دنبال عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی نرود اما فشارهای بسیار زیاد اقلیمی و عربی بر وی حاکم است تا محمود عباس به میثاق خودش باز نگردد. اما امیدواریم این عدم حمایت اتحادیه عرب وی را بیدار و آگاه کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در پاسخ به این سؤال که به نظر شما تا چه زمان روند عادی سازی ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: تا زمانی که این کشورها و رژیم صهیونیستی به جهنم بروند. ولی 75 درصد کشورهای عربی عادی سازی را رد و محکوم می کنند و بعضی با شروط بسیار حاضر به ارتباط می شوند اغلب مردم فلسطین مخالف عادی سازی رابطه هستند و ان شاء الله موافقان به جهنم می روند همان‌طور که در قرآن آمده است به اذن خداوند این سازمان های دیکتاتوری که نه عرب و مسلمان هستند و نه شیعه و سنی نیز به جهنم می روند. این ها تسلیم ترامپ و نتانیاهو و خواسته های آن ها هستند نه اسلام و ملت خودشان.

وی بیان کرد: مردم فلسطینی یکی هستند و تشکیلات خود گردان به ریاست محمود عباس در اتحادیه عرب است ما باید برای حل قضیه فلسطین به یک رهبری واحد و تصمیم مشترک دست یابیم و امیدوارم جنبش های مقاومت بتوانند به یک همبستگی برسند./گ405/ف

ارسال نظرات