۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۶۳۵۱۹
امام جمعه زاهدان:

جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است

جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است
زاهدان - حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به اهانت چندباره به پیامبر گرامی اسلام (ص) و محکوم کردن این اقدام زشت، گفت: جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در دومین نشست شورای اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان ‌و بلوچستان اظهار داشت: جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است و همان گونه که شخص پیامبر اکرم (ص) در ایام حیات ظاهری‌شان با انواع اذیت‌ها، توهین‌ها و بدگویی‌ها مواجه بود، بشریت متمدن‌نمای امروزی هم با عناوین فریبنده مثل آزادی بیان و عقیده به خود اجازه می‌دهد به پیامبری که «رحمه للعالمین» بود اهانت کند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه هم و غم پیامبر اکرم (ص) هدایت و سعادت بشریت بود، تصریح کرد: این دلسوزی تا جایی پیش می‌رود که به تعبیری خداوند هم برای این دلسوزی، دلسوزی می‌کند و ایشان را دلداری می‌دهد که «آن قدر خودت را به زحمت نیانداز».

وی با اشاره به آیات دیگری که در باب شخصیت پیامبر اکرم (ص) آمده، افزود: به جای سپاس‌گزاری و قدردانی از زحمات چنین پیامبری، ایشان مورد اهانت قرار می‌گیرد و این کار واقعاً محکوم است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به سکوت برخی از مجامع بین‌المللی و بدتر از آن حمایت برخی از دولت‌ها و دستگاه‌ها از این اقدام به بهانه آزادی بیان، اظهار داشت: همه این اقدامات به خاطر این است که شخصیت نورانی پیامبر اکرم (ص) همچنان پرتوافشانی و هدایت‌گری می‌کند و اسلام و جامعه اسلامی رو به رشد هستند که دشمنان از آنها احساس خطر می‌کنند و به مقابله می‌پردازند که از این جهت امیدبخش است و امیدواریم که روزبه‌روز شاهد رشد اسلام و اسلام خواهی مردم دنیا باشیم./1399/د102/ب1

ارسال نظرات