۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۶۳۵۲۱
واکنش صنعاء به توافق عربی-صهیونیستی؛

تاریخ روز ننگ سازشکاران را ثبت کرد

تاریخ روز ننگ سازشکاران را ثبت کرد
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن امضای توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی را ثبت روز ننگ سازشکاران در تاریخ خواند.
به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به شبکه «المسیره» گفت، امروز روز متفاوتی بود، تاریخ دو هزار روز ایستادگی ملت یمن در برابر تجاوز و ننگ سازشکاران در واشنگتن را ثبت کرد.

وی به مناسبت گذشت دو هزار روز از حملات مداوم ائتلاف سعودی به یمن اعلام کرد: یمن امروز نماینده عزت و خط مقابله با ظالمان و آمریکا و اسرائیل است؛ ملت یمن از رهبری واقعی، زیرک و دارای ایمان راسخ برخوردار است.

الحوثی در ادامه به توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی که سه‌شنبه شب (دیشب) در آمریکا امضا شد، پرداخت و گفت، اماراتی‌ها و سعودی‌ها و متحدان آنها در برابر صهیونیست‌ها سر خم می‌کنند و با ملت یمن که هیچ تعرضی به آنها نداشته‌اند، می‌جنگند. این داستان خنده‌آوری است، آنها دچار ناامیدی و ذلت شده‌اند و در حال گرفتن انتقام از مسایل مهم امت اسلام و در رأس آن مسأله فلسطین هستند.

وی در پایان ضمن توصیه به کشورهای سازش‌کننده برای تجدیدنظر در این اقدام، اعلام کرد، کشورهایی که به عادی‌سازی روابط روی آورده‌اند نماینده اسلام و اصول عربی نیستند بلکه بدترین تصویر انحطاط را به نمایش گذاشته‌اند./د102/ق
ارسال نظرات