۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۶۳۵۶۹
آیت الله حیدری:

دولت دِین خود را به خوزستان ادا نکرده است

دولت دِین خود را به خوزستان ادا نکرده است
خوزستان - آیت الله حیدری با اشاره به اینکه طرح‌های بزرگ و خوبی در این دوره شهرداری آغاز شده است، گفت: مهمترین طرحی که می‌تواند به مردم خدمت کند، طرح محرومیت زدایی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، وحید معینی زاده، سرپرست معاونت عمرانی شهرداری اهواز، پیش از ظهر امروز با آیت الله حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله حیدری با تشکر از زحمات و خدمات شهرداری و معاونت عمرانی آن اظهار داشت: طرح‌های عمرانی در حال اجرا طرح‌هایی مناسب و درخور مردم اهواز هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معاونت عمرانی شهرداری باید اولویت خود را در به سرانجام رساندن طرح محرومیت زدایی مناطق محروم اهواز قرار دهد، عنوان داشت: مناطق حاشیه اهواز نیازمند توجه بیش از پیش هستند؛ به گفته شهید قاسم سلیمانی مردم خوزستان دین خود را به کشور ادا کردند، اما دولت دین خود را به خوزستان ادا نکرده است.

آیت الله حیدری حیدی تأکید کرد: طرح‌های بزرگ و خوبی در این دوره شهرداری آغاز شده، اما مهمترین طرحی که می‌تواند به مردم خدمت کند، طرح محرومیت زدایی است.

وی بیان داشت: شهرداری با تسریع و اجرای طرح محرومیت زدایی مناطق حاشیه‌ای اهواز این طرح را باقیات صالحات خود قرار دهد.

همچنین وحید معینی زاده با بیان اینکه شهرداری و معاونت عمرانی شهرداری تمام توان خود را برای اجرای هرچه سریعتر و دقیقتر طرح محرومیت زدایی مناطق حاشیه اهواز به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: حساسیت خاصی در تعریف پروژه‌های این طرح داریم تا بتوانیم حداکثر خدمت را به مردم شریف مناطق محروم و حاشیه اهواز داشته باشیم.

معاون عمرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه در حال نهایی کردن تعریف پروژه‌های طرح محرومیت زدایی مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز هستیم، تصریح کرد: امیدواریم به زودی با پایان یافتن تعریف پروژه‌ها در آینده بسیار نزدیک و بدون اتلاف وقت اجرای این طرح را آغاز کنیم./۹۴۵۴/پ210/ب1
ارسال نظرات