۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۶۳۵۸۰
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران عنوان کرد؛

عادی سازی روابط اعراب با اسرائیل، تلاش آمریکا برای بقای رژیم اشغال گر قدس

عادی سازی روابط اعراب با اسرائیل، تلاش آمریکا برای بقای رژیم اشغال گر قدس
مازندران - نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را تلاش بیهوده آمریکا برای بقای رژیم اشغال گر قدس دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن عادی سازی روابط دو کشور خائن عربی با رژیم غاصب صهیونیستی، این اقدام امارات و بحرین را اوج ذلت آنها در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

وی با بیان این که امارات متحده عربی و بحرین با عادی سازی روابط با رژیم اشغال گر قدس خود را شریک جرم صهیونیست ها در کشتار مردم بی گناه فلسطین معرفی کردند، افزود: چنین خفت و خواری، نتیجه وابستگی و زیر سلطه بودن این دو کشور است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ننتیجه وابستگی، ذلت و بدبختی است که امروز امارات و بحرین نمونه واقعی آن هستند، خاطرنشان کرد: این دو کشور عربی به طور حتم بهای سنگینی برای این خیانت آشکارخود خواهند پرداخت.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، توطئه کثیف غربی، عبری و عربی به طور حتم شکست خواهد خورد، تصریح کرد: آرمان فلسطین اصلی پذیرفته شده و غیر قابل تغییر است.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که دفاع از فلسطین و مظلومیت مردم این کشور وظیفه و تکلیف هر مسلمان و انسان آزادی خواهی است، خاطرنشان کرد: آنچه امارات و بحرین در روزهای اخیر انجام دادند به طور حتم یک خیانت آشکار علیه اسلام، مسلمانان جهان و همچنین آرمان فلسطین است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که رییس جمهور آمریکا، امارات و بحرین را بازیچه اهداف انتخاباتی خود کرده است، بیان داشت: به طور حتم این دو کشور خائن از این اقدام خود پشیمان خواهند شد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تنها به دنبال منافع مشترک خود در منطقه هستند و اهمیتی به سایر کشورها نمی دهند، تصریح کرد: متأسفانه دو کشور امارات متحده عربی و بحرین قربانی اهداف انتخاباتی ترامپ شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که به طور حتم این دو کشور عربی تاوان سختی برای این خیانت خود خواهند داد، افزود: نادیده گرفتن آرمان فلسطین بزرگترین خیانتی است که این دو کشور خائن عربی مرتکب شدند.

امام جمعه فریدونکار با بیان این که امارات و بحرین به دنیا نشان دادند مهره های آمریکا در منطقه هستند، بیان داشت: به طور حتم این دو کشور شریک جرم جنایت هایی هستند که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به ویژه در فلسطین مظلوم مرتکب شده اند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت های مسلمان جهان باید در برابر این خیانت آشکار قیام کنند، خاطرنشان کرد: سکوت در بررابر چنین خیانت هایی گناهی باخشودنی است و عواقب سنگینی با خود به همراه خواهد داشت./950//310/خ

ارسال نظرات