۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۶۳۵۸۱
از سوی رییس صدا و سیمای استان خوزستان؛

عوامل ویژه برنامه موکب تجلیل شدند

عوامل ویژه برنامه موکب تجلیل شدند
خوزستان - حجت الاسلام پشم فروش به تقدیر از عوامل ویژه برنامه موکب اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه موکب برای دهه اول محرم الحرام تهیه و تولید شده بود.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، مشاور مدیرکل صداوسیمای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تقدیر از عوامل ویژه برنامه موکب به همت ریاست صدا و سیمای استان خوزستان اشاره و عنوان داشت: ویژه برنامه موکب با هدف ترویج پویش هرخانه یک حسینیه توسط شبکه رسانه‌ای صف برای دهه اول محرم الحرام تهیه و تولید شده بود.

مشاور مدیرکل صداوسیمای خوزستان اظهار داشت: برنامه مذکور در ارزیابی برنامه‌های محرم شبکه‌های استانی با توجه به استقبال صورت گرفته حائز رتبه ممتاز شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه برنامه موکب به همت رویش‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان تهیه و تولید شده است، گفت: بنا است تا برنامه موکب در مناسبت‌های مختلف از آنتن شبکه خوزستان پخش شود.

حجت الاسلام پشم فروش ادامه داد: ویژه برنامه موکب در ده قسمت (هر قسمت ۶۰ دقیقه) به کارگردانی حجت الاسلام میلاد امینی موحد و تهیه کنندگی شبکه رسانه‌ای صف و به سفارش شبکه خوزستان برای دهه اول محرم طراحی و تولید شده بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات