۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۶۶۳۶۶۹
حجت الاسلام والمسلمین مدنی:

دست آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها تا مرفق به خون جوانان ایرانی آلوده است

دست آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها تا مرفق به خون جوانان ایرانی آلوده است
حجت الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به کمک‌های کشورهای غربی به دشمن بعثی گفت: دولت‌های اروپایی و آمریکا با دادن سلاح به عراق دست‌شان تا مرفق به خون جوانان ما آلوده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعة الزهرا(س) در مراسم افتتاح مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه در جامعة الزهرا(س) با تسلیت ایام شهادت امام زین العابدین(ع) اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) پیام های زیادی برای ما دارد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: مردم ما درس ستم ستیزی را از عاشورا گرفتند و الگوی جهانیان شدند و این 8 سال شعار« لا حول ولا قوة الا بالله» را بردل های همه حاکم کرد و ما را از بن دندان به این شعار معتقد کرد؛ این اولین درس دفاع مقدس بود.

مدیر جامعة الزهرا(س) با اشاره به کمک های کشورهای غربی به دشمن بعثی بیان داشت: به تعبیر حضرت آیت الله جوادی آملی، جنگ ما جنگ جهانی سوم بود چراکه کشورهای زیادی به کمک دشمن آمدند و بسیاری از دولت ها از جمله دولت های اروپایی و آمریکا با دادن سلاح به عراق دست‌شان تا مرفق به خون جوانان ما آلوده است.

وی ادامه داد: در این 8 سال همواره دست مدد الهی پشتوانه ما بود؛ شاید گاهی در برخی عملیات ها به خاطر غرور شکست نصیب ماشد، اما این شکست ها هم لطف الهی بود تا به بفهماند که شکست و پیروزی از آن خداست.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی عامل قدرتمندی و پیروزی ما در جنگ 8 ساله را مردم دانست و اظهار داشت: درس دومی که باید از دفاع مقدس گرفت این است که بدانیم بدون حضور مردم به ثمر نمی رسید و شجره طیبه بسیج هم با حضور مردم بود که به ثمر نشست.

وی به تشکیل مرکز بسیج اساتید خواهران حوزه اشاره کرد و افزود: امروز برگ زرین دیگری از دفتر بسیج رقم خورد و آن افتتاح این مرکز است.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی مجموعه جامعة الزهرا(س) و بخش های مختلف آن را در دنیا بی نظیر دانست و گفت: چنین مجموعه ای را در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که همه بخش های تحصیلی از مهد کودک تا سطوح عالی را پوشش دهد.

وی افزود: 700 استاد با این مرکز همکاری می کنند که 520 نفر از آن ها در شرایط کرونایی نیز با ما همراه بوده اند و حاصل فعالیت جامعةالزهرا(س) فارغ التحصیل شدن 50 هزار طلبه است.

مدیر جامعة الزهرا(س) اظهار داشت: در شبهه قاره هند 70 تا 80 مدرسه علمیه زیر نظر این مرکز فعالیت می کنند و در واقع خود را وامدار جامعة الزهرا(س) می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی در پایان گفت: قرار است در جامعة الزهرا(س) بسیج اساتید به عنوان یک نیروی جنگ نظامی و یا فکری و فرهنگی عمل کند؛ بنابراین این مجموعه بنا دارد تا از همه ظرفیت بخش های مختلف حوزه علمیه خواهران بهره بگیرد./1399/پ202/ف

ارسال نظرات