۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۶۳۶۹۹
امام جمعه ساری مطرح کرد؛

مقاومت و روحیه جهادی و انقلابی؛ راه عبور از مشکلات کشور

مقاومت و روحیه جهادی و انقلابی؛ راه عبور از مشکلات کشور
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ملت ایران در جنگ تحمیلی مؤلفه های جدیدی از فرهنگ مقاومت را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت به رشادت ها و جانفشانی های فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها به منظور نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در کشور تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ملت ایران در جنگ تحمیلی مؤلفه های جدیدی از فرهنگ مقاومت را به دنیا نشان داد، افزود: امروز نیز احیای فرهنگ مقاومت در کشورمان بهترین راه برای خنثی سازی توطئه دشمنان است.

امام جمعه ساری، دفاع مقدس را از جمله بزرگترین و ماندگارترین افتخارات ملت بزرگ ایران دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه از جان و مال خود برای دفاع از میهن اسلامی در برابر تجاوز دشمن گذشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برای خنثی سازی توطئه دشمنان باید در همه عرصه ها قوی تر شویم، تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده همه باید برای تقویت توان داخلی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اگر از توان و ظرفیت داخلی بیشتر بهرمند شویم به طور حتم در برابر فشارها و توطئه های دشمن پیروز خواهیم شد، خاطرنشان کرد: امروز کشور برای عبور از مشکلات موجود نیازمند روحیه جهادی و انقلابی است.

وی با تأکید براین که باید فرهنگ دفاع مقدس در بخش های مختلف کشور به ویژه بخش اقتصاد تجلی پیدا کند، بیان داشت: دفاع مقدس، تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان این انقلاب بود که باید همواره زنده و پویا باقی بماند.

امام جمعه ساری، اعتماد به نفس و خودباوری را رمز پیروزی های چهل ساله ملت ایران در برابر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب دانست و تصریح کرد: این ملت بزرگ در سایه تحریم های دشمن به خودکفایی در بخش های مختلف دست یافته که امروز نیز باید این روحیه در کشورمان تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: به طور حتم پایه های سست رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب منطقه با چنین خیانتی فرو خواهد ریخت.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حماقت راهبردی این دو کشور عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت آشکار به اسلام و آرمان فلسطین دانست و افزود: به طور خیانت کاران به اسلام و مسلمانان، عواقب سنگینی در انتظار آنها خواهد بود./950/پ210/ب1

ارسال نظرات