۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۶۶۳۷۹۵
حجت الاسلام قلی پور:

ناقوس مرگ برای رژیم غاصب صهیونیستی به صدا درآمده است

ناقوس مرگ برای رژیم غاصب صهیونیستی به صدا درآمده است
مازندران - امام جمعه بابلسر با بیان این که ناقوس مرگ برای رژیم صهیونیستی به صدا درآمده است، گفت: عادی سازی روابط با ارتجاع عرب نمی تواند نابودی اشغالگران را عقب بیاندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر عصر امروز در دیدار جوانان جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی این شهرستان به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: آشکار سازی روابط امارات و بحرین با رژیم اشغال گر قدس خیانت بزرگی به اسلام و آرمان مقدس فلسطین است.

وی با بیان این که این دو کشور خائن عربی از مدت ها قبل به صورت مخفیانه و پنهانی با صهیونیست ها رابطه داشتند، افزود: این رابطه پنهانی با هدف کمک به انتخابات آمریکا علنی و بار دیگر وابستگی و ذلت ارتجاع عرب آشکار شد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که امارات و بحرین ثابت کردند تحت سلطه کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند، خاطرنشان کرد: به طور حتم این خیانت آشکار دوامی نخواهد داشت و به زودی شاهد خواهیم بود این دو کشور تاوان سنگینی برای این خیانت خود خواهند پرداخت.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که این خیانت امارات و بحرین، موجب اتحاد جبهه مقاومت در فلسطین و منطقه خواهد شد، ادامه داد: با تقویت وحدت میان جریان مقاومت شاهد افول کامل آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا نمی تواند با این گونه اقدامات زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس را به تعویق بیاندازد، افزود: ناقوس مرگ برای رژیم کودک کش صهیونیستی به صدا درآمده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز وقت آن است ملت های مسلمان جهان در برابر این خیانت آشکار بایستند و از آرمان فلسطین دفاع کنند، ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی توانند با هم دستی ارتجاع عرب منطقه، آرمان فلسطین را به فراموشی بسپارند.

وی با اشاره به تلاش شیطانی رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف شوم خود در منطقه، خاطرنشان کرد: به طور حتم سازش با رژیمی که دستانش به خون هزاران انسان بی گناه آغشته است چیزی جز خیانت به اسلام و مسلمانان نیست.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امارات و بحرین به طور حتم روزی از این اقدام خیانت بار خود پشیمان خواهند شد، تصریح کرد: ارتجاع عرب منطقه تنها دست آویز آمریکا برای بقای رژیم کودک کش صهیونیستی است.

امام جمعه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به اهانت نشریه فرانسوی به ساخت نبی مکرم اسلام اشاره کرد و با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند غربی ها با چنین اقداماتی به دنبال انحراف افکار عمومی نسبت به مسائل منطقه هستند، افزود: ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان باید هوشیار باشند تا مسأله فلسطین در میان این هجمه های رسانه ای دشمن کمرنگ نشود.

وی با بیان این که اهانت غرب علیه اسلام و مسلمانان مسأله تازه ای نیست و در طول تاریخ نیز وجود داشته است، گفت: این گونه اقدامات غربی ها عناد و کینه شرارت بار دولت های استکباری و رژیم منحوس صهیونیستی علیه اسلام ناب است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات