۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۶۶۳۸۶۷
اعضای بنیاد فلسطین پاکستان:

عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل خیانت با فلسطین و کشمیر است

عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل خیانت با فلسطین و کشمیر است
اعضای بنیاد فلسطین پاکستان در کنفرانس خبری روز گذشته عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل را خیانتی آشکار با فلسطین و کشمیر دانستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، کنفرانس خبری بنیاد فلسطین پاکستان در باشگاه خبری شهر کراچی پاکستان برگزار شد.

در این کنفرانس خبری صابر ابو مریم دبیرکل بنیاد فلسطین پاکستان و دیگر مسؤولان و اعضای بنیاد فلسطین پاکستان همچنین مولانا مسلم پرویز نایب رییس جماعت اسلامی پاکستان، قاضی احمد نورانی عضو فعال جمعیت علمای پاکستان، سید طارق حسن عضو حزب مسلم لیگ پاکستان، پیر زاده ازهر علی همدانی عضو مسلم لیگ نواز پاکستان، مطلوب اعوان قادری رییس جنبش ملی اهل سنت پاکستان، مسرور هاشمی عضو اتحاد اهل سنت پاکستان، عبدالخالق فریدی عضو جمعیت اهل حدیث پاکستان، حجت الاسلام باقر زیدی دبیر ایالتی وحدت مسلمین سنده پاکستان حضور داشتند.

شرکت کنندگان امریکا و اسرائیل را عامل بحران فعلی کشور و تشدید اختلافات و درگیری مذهبی در مناطق مختلف دانستند و تاکید کردند: عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل خیانت با فلسطین و کشمیر است.

آنان با تاکید به این که ما با تمام توان در برابر اهداف شوم امریکا و اسرائیل در پاکستان و منطقه می ایستیم، اظهار داشتند: برگزاری کنفرانس ها، سمینارها، همایش ها، راهپیمایی ها و تشکیل کمپین در فضای مجازی از برنامه های پیش رو است.

شرکت کنندگان عادی سازی روابط کشورهای عربی امارات و بحرین با اسرائیل را خیانتی بزرگ در حق مسلمانان جهان دانستند و افزودند: دست دوستی با اسرائیل یعنی پذیرفتن وجود نحس اسرائیل در قلب سرزمین های اسلامی و جائز شمردن سرکوب و کشتار مردم فلسطین است.

آنان وجود اسرائیل را خطر جدی برای امنیت جهان تلقی کردند و ابراز داشتند: سیاست نیل تا فرات اسرائیل جان مردم سوریه و عراق و لبنان را به خطر انداخت، پیدایش داعش در سرزمین ها اسلامی برای تکمیل پروژه شوم اسرائیل بود که الحمدلله با ناکامی روبرو شد.

شرکت کنندگان در آخر تاکید کردند: کشمیر در حال تبدیل شدن فلسطینی دوم در منطقه است و دولت مودی با پیاده سازی ایده های اسرائیلی در حال قتل عام کردن مسلمانان کشمیری و تبدیل کردن ساختار جمعیتی در کشمیر است./ت301/ف

ارسال نظرات