۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۶۳۸۶۹
امام جمعه همدان تأکید کرد؛

لزوم حل مشکلات روحانیان مستقر در روستاها و مناطق دورافتاده

لزوم حل مشکلات روحانیان مستقر در روستاها و مناطق دورافتاده
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: باید بیش از پیش به مسایل و مشکلات روحانیان و مبلغان در روستاها و مناطق دورافتاده رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در نشست ائمه جمعه استان همدان اظهار داشت: باید جلسات ائمه جمعه استان همدان به صورت منظم و البته هدفمند برگزار شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه این جلسات باید همواره خروجی مناسبت خود را داشته باشند، گفت: یکی دیگر از جلساتی که در این برهه خاص بسیار ضروری به نظر می رسد جلسات شورای تبلیغ در استان همدان است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه سخنان خود افزود: شورای تبلیغ همدان هر هفته به صورت منظم و برنامه ریزی شده با حضور شخصیت‌های حقوقی و حقیقی مرتبط با عرصه تبلیغ و روحانیت برگزار می شود و اتفاقا دستاوردهای خوبی را هم در این مدت به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: شورای تبلیغ همدان برنامه ها و کارهای بسیاری همانند دیدار با روحانیان مستقر در شهرستانها، اطلاع رسانی در بحث مشکلات کلی روستا در بحث تبلیغ و... انجام می دهد.

امام جمعه همدان در ادامه افزود: باید بیش از پیش به مسایل و مشکلات روحانیان و مبلغان در روستاها و مناطق دورافتاده همدان رسیدگی شود و خوشبختانه شورای تبلیغ همدان در این زمینه در حال انجام کارهای بسیار خوبی است بنابراین این شورا را باید شورایی با برکت نامید.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: با فعال سازی این شورا می‌توان در عرصه شبکه سازی، برطرف کردن مشکلات مبلغان و بحث تبلیغ از طریق هم افزایی‌ها، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

براساس این گزارش شورای تبلیغ همدان متشکل از کمیته‌ هایی است که می‌تواند ارتباط گیری با بدنه جامعه و خصوصا بدنه گروه‌های انقلاب را تقویت کند و حد واسطی با این جریان‌ها باشد./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات