۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۶۳۹۳۱
امام جمعه کرمانشاه:

شاهد تبدیل شدن ایران به یک ابرقدرت جهانی هستیم

شاهد تبدیل شدن ایران به یک ابرقدرت جهانی هستیم
کرمانشاه ـ امام جمعه کرمانشاه گفت: شاهد تبدیل شدن ایران به یکی از ابرقدرت های جهانی هستیم که این امر را باید از برکات اسلام و قرآن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس امروز همزمان در سراسر کشور برگزار گردید و این مراسم نیز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این مراسم اظهار داشت: بعد از رحلت عالم نستوه؛ حضرت آیت الله بروجردی در دهه 40 شمسی حکومت قصد داشت که نام اسلام و توبه به قرآن کریم را حذف کند، که در این میان انقلاب اسلامی رشد و نمو پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امام راحل، در اسلام و قرآن ذوب بودند، گفت: یکی از علل شکل گیری انقلاب اسلامی، حفاظت از اسلام و قرآن بود از ابتدای انقلاب اسلامی که با جنگ هشت ساله آغاز گردید هرکاری که در این کشور تاکنون انجام گرفته برای حفظ این دو  ارزش بوده است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز به برکت قدرت اسلام شاهد تبدیل شدن ایران به یکی از ابرقدرتهای جهانی هستیم که این امر را باید از برکات اسلام و قرآن دانست.

آیت الله علما با اشاره به اینکه اکنون شاهد انزوای آمریکا در مجامع جهانی هستیم، تاکید کرد: اکنون کشور درگیری برخی از مشکلات اقتصادی است، ولی باید با وجود این وضعیت بازهم قدرت انقلاب را حفظ کنیم و طبق وصیت نامه تاریخی امام راحل حرکت نماییم.

براساس این گزارش در این مراسم تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در استان کرمانشاه تقدیر شدند./1400//210/خ

ارسال نظرات