۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۶۳۹۷۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد؛

واهمه و احتیاط استکبار در برابر ایران؛ ثمره دفاع مقدس

واهمه و احتیاط استکبار در برابر ایران؛ ثمره دفاع مقدس
خراسان جنوبی - حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: اینکه امروز مدعیان ابرقدرتی دنیا در برابر ایران احتیاط می‌کنند به دلیل درسی است که در هشت سال دفاع مقدس به استکبار دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، به تبیین نقش و جایگاه دفاع مقدس در سپهر فرهنگی، اجتماعی، سیاسی کشور و نظام اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس تنها برای هشت سال نیست بلکه برای هشت قرن است، افزود: دفاع مقدس درس بزرگی است که همه دنیا باید از آن عبرت بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اینکه امروز مدعیان ابرقدرتی دنیا در برابر ایران با احتیاط عمل می‌کنند به دلیل درسی است که در هشت سال دفاع مقدس به استکبار دادیم.

امام‌جمعه بیرجند با اشاره به تقابل مداوم و فراگیر ایران اسلامی با جبهه استکبار، اظهار کرد: از موضع‌گیری‌های مقتدارنه‌ای که در بیشتر مواقع توسط مسؤولان کشوری و لشکری جمهوری اسلامی صورت می‌پذیرد گرفته تا اقدامات عملی نیروی بدون مرزی چون نیروی قدس، می‌توان دریافت که علی‌الدوام صیانت غیرتمندانه از مرزهای نه‌فقط فیزیکی، بلکه اعتقادی ملت عزیز ایران پس از سال‌های دفاع مقدس ادامه داشته است.

وی افزود: دفع فتنه بزرگ، پیچیده و خطیر تکفیر در منطقه و صف‌آرایی سپاه اسلام در مرزهای زمینی رژیم غاصب صهیونیستی جز با ایمان فرزندان ولایی زنده‌دل اباعبدالله الحسین (ع) در زمان ما محقق نمی‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: اکنون هم راهبرد قوی شدن کلید حل بسیاری از مشکلات است و همان‌گونه که در تذکرات رهبر عزیزمان می‌بینیم معظم له دلیل اصلی طمع‌ورزی دشمنِ سبک‌سر را در جنگ تحمیلی توهم ضعف نظام و ملت غیور ایران دانستند.

وی افزود: نتیجه قوی شدن این شده که به تصدیق بسیاری از تحلیلگران داخلی و خارجی چندین بار گزینه حمله نظامی آمریکا به کشور عزیزمان جدی شد لکن در بررسی‌های مطالعاتی و شبیه‌سازی‌های میدانی مانند رزمایش چالش هزاره 2002 با 250 میلیون دلار که شکست مفتضحانه نیروهای آمریکایی را نمایش می‌داد، به تعبیر مقام معظم رهبری از غلط ابلهانه خود منصرف شدند؛ پس در عرصه‌های دیگر مانند اقتصاد نیز باید قوی شویم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
درود بر رزمندگان خط مقدم مبارزه با جهل و التقاط
0
0