۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۶۴۰۸۵
استاد حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

ایجاد تردید و تضعیف دستاوردهای دفاع مقدس، هدف جریان تحریف

ایجاد تردید و تضعیف دستاوردهای دفاع مقدس، هدف جریان تحریف
مازندران - حجت الاسلام زارع گفت: جریان تحریف به دنبال تردید و زیر سؤال بردن پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام زین العابدین زارع، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تلاش دشمنان در جهت وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تجاوز دشمن بیگانه دفاعی مقدس است که باید در جهت تقویت آن تلاش کرد.

وی، تضعیف قداست و ارزش دفاع مقدس را از جمله توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در طول سال های پس از هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: باید با استفاده از همه ظرفیت ها در جهت حفظ و تقویت جایگاه و قداست دفاع مقدس همت کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن تضعیف ارزش های دفاع مقدس را فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی می داند، تصریح کرد: روحیه و ارزش حاصل از دفاع مقدس باید حفظ و تقویت شود تا شاهد رشد و شکوفایی نظام اسلامی در عرصه های مختلف باشیم.

حجت الاسلام زارع با اشاره به این که ملت با بصیرت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه عظیمی را خلق کردند که ماندگار شد، خاطرنشان کرد: اما در مقابل دشمنان این ملت در طول دهه های اخیر با تبلیغات گسترده رسانه ای تلاش کردند از عظمت این حماسه ماندگار بکاهند و آن را تضعیف کنند.

وی با بیان این که حماسه ای که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، آن هم در برابر بیش از 40 کشور دنیا خلق کردند هیچ گاه از یادها نخواهد رفت، تصریح کرد: پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، شکست سنگینی برای همه قدرت های جهانی بود که از رژیم بعث عراق حمایت می کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنگ هشت ساله تبلور روحیه ایثار، شهادت طلبی و فداکاری ملت بزرگ ایران بود، ادامه داد: دستاورهای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس، میراث و گنجینه ارزشمندی است که نباید بگذاریم دستخوش تحریف دشمنان و معاندان ایران اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلام زارع با بیان این که جریان تحریف با فضاسازی رسانه ای رویکرد تضعیف دستاوردهای دفاع مقدس را دنبال می کند، خاطرنشان کرد: این توطئه خطرناک دشمن، هوشیاری و بصیرت جریان انقلابی را می طلبد تا با تبیین صحیح آن ارزش های حاصل از دفاع مقدس، این توطئه دشمن را خنثی کند.

وی با اشاره به این که جریان تحریف به دنبال تردید و زیر سؤال بردن پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز روز گذشته تأکید فرمودند، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر قدرت های جهان در هشت سال جنگ تحمیلی، خود بزرگترین پیروزی برای ملت ما است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این پیروزی شیرین و ارزشمند به واسطه ایثار، فدارکاری و روحیه شهادت طلبی ملت ایران و در سایه مدیریت هوشمندانه و حکیمانه امام راحل حاصل شده است، خاطرنشان کرد: به طور حتم تلاش های فریبکارانه و مذبوحانه جریان تحریف برای ضربه زدن به دفاع مقدس بار دیگر شکست خواهد خورد و آنچه ماندگار خواهد ماند، ارزش ها و آرمان های حاصل از فداکاری و ایثار فرزندان این کشور است.

حجت الاسلام زارع، دفاع مقدس و ارزش ها و آرمان های آن را هویت ملت ایران معرفی کرد و افزود: همه بخش های کشور وظیفه دارند در جهت نشر و گسترش این فرهنگ اصیل انقلابی و جهادی در جامعه تلاش کنند تا دفاع مقدس از خطر تحریف دشمنان مصون بماند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی در گرو حفظ دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است، تصریح کرد: برای از میان برداشتن مشکلات و بحران ها باید روحیه ایثار، جهاد، فداکاری و شهادت طلبی در کشور تقویت شود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات