۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۶۴۰۹۶
جانشین دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور:

زمینه امر به معروف مسؤولان از سوی مردم فراهم شود

زمینه امر به معروف مسؤولان از سوی مردم فراهم شود
سمنان - حجت‌الاسلام میرزایی گفت: مردم باید بتوانند به‌آسانی مسؤولان را امربه‌معروف و نهی از منکر کرده و از این طریق با فساد مبارزه کنند.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان اظهار داشت: ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه فرهنگ‌سازی در راستای توسعه این فریضه مهم الهی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه برخورد‌های قهری و انتظامی در راستای رسالت ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر نیست تأکید کرد: پیشگیری از منکرات در جامعه تنها، وظیفه ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر نیست.

جانشین دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور با تأکید بر لزوم فراهم‌سازی بستر احیای این فریضه الهی در میان آحاد افراد جامعه خاطرنشان کرد: امروز همه ما وسیله وظیفه‌داریم تا زمینه تسهیل امربه‌معروف و نهی از منکر توسط مردم را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام میرزایی اضافه کرد: مردم باید بتوانند به‌آسانی مسؤولان را امربه‌معروف و نهی از منکر کرده و از این طریق با فساد مبارزه کنند.

وی با اشاره به سیاست‌های جدید ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور، تغییر دبیران ستاد‌های استانی این نهاد مهم را در راستای بهبود فعالیت‌های این نهاد عنوان کرد.

جانشین دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور اضافه کرد: در این راستا تاکنون دبیران ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر ۲۵ استان کشور تغییریافته‌اند و برای انتخاب دبیرخانه جدید این ستاد همچون گذشته به‌کارگیری نیرو‌های جهادی و انقلابی در دستور کار بوده است.

گفتنی است، در این آیین ضمن قدردانی از زحمات سردار حمید دامغانی دبیر سابق ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان حجت‌الاسلام محسن انصاری نیا به‌عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد./۹۷۷/د102/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات