۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۶۴۰۹۸
آیت الله شاهچراغی:

امربه معروف ونهی ازمنکر منحصر به افراد و زمان خاصی نیست

امربه معروف ونهی ازمنکر منحصر به افراد و زمان خاصی نیست
سمنان – آیت الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر منحصر به افراد و زمان خاصی نیست، از کم توجهی‌ها به این واجب الهی انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در آئین معارفه دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان اظهار داشت: متأسفانه این استان در زمینه امربه‌معروف و نهی از منکر ضعیف است.

وی با بیان اینکه باید همه نسبت به این فریضه واجب الهی احساس وظیفه کنند افزود: در جامعه اسلامی همه باید به موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر توجه کنند تا جامعه درگیر آسیب اجتماعی نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه متأسفانه در این استان بدحجابی رو به افزایش است اضافه کرد: با رواج امربه‌معروف و نهی از منکر می‌توان کمتر شاهد رواج این موضوعات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه بود.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه امربه‌معروف امروز در جامعه دارای اهمیت فراوانی است اضافه کرد: این فریضه واجب الهی منحصر به زمان خاصی نیست و در همه دوران و زمان‌ها نیاز به آن توجه شود.

گفتنی است، در این آیین حجت‌الاسلام محسن انصاری نیا به‌عنوان دبیر جدید ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان معرفی شد./977//102/خ
جواد رمضانیان
ارسال نظرات