۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۶۴۱۲۱
حجت الاسلام لقمان پور خبر داد؛

افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم با شعار «ما قوی هستیم»

افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم با شعار «ما قوی هستیم»
رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس قم از افتتاح موزه دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» با همکاری و هم افزایی نیروهای مسلح و دستگاه های مختلف استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی لقمان پور رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس قم در آیین افتتاحیه مرکز فرهنگی باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم به ارائه گزارشی از روند افتتاح این مرکز فرهنگی پرداخت و گفت: خدمت به شهدا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از وظایف ما به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بر اساس فرموده امام راحل باید خدمت به شهدا و دفاع مقدس را از وظایف خود بدانیم، اظهار داشت: موزه دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» با همکاری و هم افزایی نیروهای مسلح و دستگاه های مختلف استانی افتتاح می شود.

حجت الاسلام لقمان پور با اشاره به اینکه امروز به همت مسؤولان، رشته های علمی در دانشگاه علمی کابردی قم در سطوح کاردانی و کارشناسی مرتبط با فعالیت های فرهنگی موزه دفاع مقدس راه اندازی شده است، مطرح کرد: دو واحد دانشگاهی کارشناسی حرفه ای روایت گری دفاع مقدس را خواهیم داشت؛ باغ موزه دفاع مقدس قم با کمک دستگاه های مختلف به بزرگترین باغ موزه دفاع مقدس کشور تبدیل خواهد شد.

رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس قم همچنین از افتتاح کتابخانه ای بزرگ در زمینه دفاع مقدس و گفتمان ایثار و شهادت در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم خبر داد و ابراز کرد: این کتابخانه بزرگترین کتابخانه گفتمان شهادت و مقاومت خواهد بود.

وی با بیان اینکه یک مرکز دانشگاهی با اهتمام دوستان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم راه اندازی خواهد شد، گفت: همچنین مرکز اسناد انقلاب و دفاع مقدس، سازمان ادبیات، سازمان هنری و سازمان پیشکوستان و مراکزی از این قبیل در این مرکز فرهنگی راه اندازی می شود تا این موزه به سنگری برای خانواده ها تبدیل شود.

حجت الاسلام موزه آرایی را از دغدغه های مهم برشمرد و عنوان کرد: امروز باید سوژه ها مشخص شده و سناریوها شناسایی شود تا بتوانیم موزه آرایی داشته باشیم، زیرا این موضوع در اثرگذاری و بالندگی باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم می افزاید./841/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی مع الحق
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
حالا این مکان معنوی فرهنگی دفاع مقدسی آدرسش کجا هستش؟
0
0