۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۶۴۱۶۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

نمره استعمارگران و سازمان‌های بین‌المللی در شیطنت، ممتاز است

نمره استعمارگران و سازمان‌های بین‌المللی در شیطنت، ممتاز است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی با اشاره به شیطنت‌های دشمنان در طی چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: نمره استعمارگران و سازمان‌های بین‌المللی در شیطنت، ممتاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، ظهر امروز در دیدار اعضای طرح اندیشه ناب ضمن عرض تسلیت ایام مصائب اهل‌بیت (ع) و شهادت حضرت رقیه (س) و همچنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس در مقابل ابوجهل‌هایی همچون صدام و بلوک شرق و غرب فاسد پیش آمد.

وی افزود: نمره استعمارگران و سازمان‌های بین‌المللی در شیطنت، نمره ممتاز است؛ چراکه هنگامی‌که صدام قرارداد الجزایر را برخلاف قوانین بین‌المللی پاره می‌کند و دستور حمله می‌دهد بلوک شرق و غرب با وقاحت تمام از او پشتیبانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی اضافه کرد: سازمان‌های بین‌المللی هم بااینکه تمام دنیا ناظر این صحنه‌ها بودند می‌گفتند ما باید اول تحقیق کنیم تا متوجه گردیم شروع‌کننده جنگ چه کسی است و تازه بعد از 8 سال به این نتیجه می‌رسند که صدام آغازگر این جنگ ویرانگر است.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی یک جنگ نظامی صرف نیست بلکه یک جنگ فرهنگی است که در آن افراد خوب، شایسته و کارآمد به شهادت رسیدند و البته که این طرح و نقشه اصلی دشمنان بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی تصریح کرد: طرح و نقشه دشمنان از ابد تا ازل این است که با جنگ انسان‌های باایمان و خودساخته را از میان بردارد و به‌این‌ترتیب سرمایه‌های مادی و معنوی یک جامعه را از آن بگیرد.

وی بابیان اینکه دشمنان منافقین را مجهز کردند تا حدود 17 هزار نفر از بهترین انسان‌های ما را ترور کنند، خاطرنشان کرد: به همان نسبتی که ما در جنگ با صدام و منافقان نیروهای خدوم و فداکار خود را از دست دادیم به همان نسبت فرهنگ ما هم خدشه‌دار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی افزود: البته مردم عزیز ما هم در طول 8 سال دفاع مقدس کم نیاوردند و با هر شهیدی که بر دوش خود حمل می‌کردند فریاد می‌زدند ایران پُر از بسیجی، مطهری و بهشتی است.

وی اضافه کرد: اکنون می‌بینیم که با همه ریزش‌هایی که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب با ترور، جنگ و تهاجم فرهنگی از ما گرفته شد اما رویش‌های جوانانی غیور همچون شما کم نبوده، نیست و نخواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان با خیال باطل خود تلاش می‌کنند تا نمونه‌هایی که به خاطر کمالات ایمانی، اسلامی و انقلابی، پرجاذبه هستند را از میان بردارند تا به این طریق به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کرده و جاذبه این نظام را از جهان بگیرند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات