۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۶۴۱۸۰
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین منتظری:

پرونده شهادت سردار سلیمانی تا انتقام از مسببان بسته نخواهد شد

پرونده شهادت سردار سلیمانی تا انتقام از مسببان بسته نخواهد شد
خراسان جنوبی - دادستان کل کشور گفت: تمام دنیا باید بدانند، پرونده شهادت سردار سلیمانی که آمریکا به دست خود و به شکل مستقیم مرتکب آن شده است، تا انتقام بسته نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجعفر منتظری، امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان‌ مرکز خراسان جنوبی که از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشت، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مرور دفاع مقدس راهگشای نسل ما و نسل‌های آینده است.

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکای جنایتکار در راستای اهداف پلید خود و برای نابودی نظام جمهوری اسلامی از یک نوکر و دست‌نشانده به نام صدام استفاده کرد و با تحمیل یک جنگ 8 ساله تلاش کرد تا نظام جمهوری اسلامی را نابود کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین منتظری اضافه کرد: آمریکا با خیال باطل خود که نظام جمهوری اسلامی تازه متولد شده و ممکن است مقاومت خود را از دست بدهد در جنگ تحمیلی تمام عوامل منطقه‌ای خود را به میدان آورد اما با رهبری حکیمانه امام راحل و حضور به‌موقع مردم نقشه آن‌ها نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی با اینکه بلوک شرق و غرب هم با وقاحت تمام از صدام حمایت کردند اما با عنایات الهی و حضور به‌موقع مردم همیشه درصحنه و جان‌فشانی جوانان در لباس‌های گوناگون ارتشی، سپاهی و بسیجی دشمنان به اهداف پلید خود نرسیدند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین منتظری تصریح کرد: شناخت صحیح دشمن یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت جامعه است؛ چراکه دشمن هنوز هم بعد از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب دست از شیطنت و بدطینتی خود برنداشته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز با روشنگری‌هایی که رهبر معظم انقلاب در راستای تعیین راهبردهای سیاسی و اجتماعی برای جامعه و دنیا دارند باعث ارتباط جوانان ما و نسل جدید با نسل‌های گذشته و دفاع مقدس شده است و هیچ بهانه‌ای در مورد عدم شناخت دشمن قابل‌قبول نیست.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین منتظری افزود: دشمن در این 41 سال با استفاده از تمام ابزارها و نیروهای خود چه به‌طور مستقیم و چه غیرمستقیم تلاش کرده تا به‌گونه‌ای به‌نظام اسلامی ضربه بزند که نمونه بارز آن شهادت سردار رشید و عزیز ملت ایران بود.

دادستان کل کشور اظهار داشت: تمام دنیا باید بدانند که پرونده شهادت سردار سلیمانی که آمریکا به دست خود و به شکل مستقیم مرتکب آن شده است تا زمانی که ملت بزرگ انتقام این عزیز را از عوامل جنایت بگیرد، بسته نشده و نخواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در این آیین حجت‌الاسلام علی نسایی زهان به‌عنوان دادستان جدید مرکز خراسان جنوبی معرفی و از خدمات سید حسین مقدسی دادستان عمومی و انقلاب سابق بیرجند تجلیل شد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات