۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۶۶۴۲۱۹

ناگفته‌ای از عملکرد بهیاران در جنگ +فیلم

ناگفته‌ای از عملکرد بهیاران در جنگ +فیلم
کتاب «دختر تبریز» فراز و فرود‌های زندگی پُرماجرای خانم «صدیقه صارمی» رزمنده، امدادگر، مربی نهضت سوادآموزی و مربی پرورشی تبریزی را قبل و بعد از انقلاب اسلامی روایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «دختر تبریز» به قلم هدی مهدی‌زاد فراز و فرود‌های زندگی پُرماجرای خانم «صدیقه صارمی» رزمنده، امدادگر، مربی نهضت سوادآموزی و مربی پرورشی تبریزی را قبل و بعد از انقلاب اسلامی روایت می‌کند.

صارمی در این کتاب، خاطراتی از مبارزات مردم تبریز در انقلاب، دفاع مقدس، همراهی با آیت‌الله شهید مدنی در ستاد نماز جمعه و سردار شهید مهدی باکری در جبهه جنوب ارائه می‌کند و روایت‌های ناگفته‌ای از عملکرد بهیاران در جنگ تحمیلی و معلمان نهضت سوادآموزی، جهادگران و مربیان پرورشی دهه شصت دارد.

«دختر تبریز» خاطرات دختر پُر جنب‌وجوشی است که از دل حوادث و ماجراهای تلخ و شیرین در دهه شصت عبور کرده و جوانی و میانسالی‌اش دستخوش ماجراهای جذابی است و یک الگوی موفق و افق روشن برای زنان و دختران امروز ارائه می‌کند.

این کتاب ۲۰۸صفحه‌ای که مدتی پیش چاپ چهارم آن هم به همت انتشارات «راه یار» منتشر شد، به تازگی به زبان ترکی آذربایجانی نیز ترجمه و توسط انتشارات «پولی پرس» در کشور جمهوری آذربایجان عرضه شده است.

 

تعداد بازدید : 2
منبع: فارس
ارسال نظرات