۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۶۶۴۲۲۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امنیت و آرامش امروز کشور به برکت خون شهدا است

امنیت و آرامش امروز کشور به برکت خون شهدا است
اصفهان - آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه شهدا برای ما حجج بالغه الهی هستند، گفت: امنیت و آرامش امروز کشوررا مدیون شهدا هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی چهارشنبه شب در برنامه اسوه‌های مقاومت «یادبود شهید محمود خادمی و شهیده صدیقه رودباری که در پارک انقلاب کاشان برگزار شد، گفت: زندگی شهید محمود خادمی و شهیده صدیقه رودباری زندگی خدا باورانه و خدا مومنانه و خدا مدارانه و خدا محورانه است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید خادمی فاتح بانه در مقابله با اشرار ضد انقلاب در غرب کشور، ابراز کرد: شهید محمود خادمی با اشراری مبارزه کرد که بزرگ اشرار حکم قتل عام بیش از ۴۰۰ ارتشی را صادر کرده بود.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه شهید محمود خادمی در برقراری امنیت و آرامش در بانه نقش محوری و اساسی داشت، گفت: شهید محمود خادمی به زخارف دنیا دل نبسته بود بلکه به خدا دل بسته بود و عاشق خدا بود.

وی ادامه داد: عشق صادق، عشق در مسیر خدا است، همانگونه که عشق پیامبراکرم (ص) و خدیجه کبری (س)، امیرمومنان (ع) و فاطمه زهرا (س) مذموم نیست و ممدوح است و عشق خدایی است.

امام جمعه کاشان ادامه داد: اگر هزار حسنه برای پسری که دست پدر و بین دو ابروی مادر را ببوسد منظور می‌شود، این بوسیدن عبادت و پرستش کردن خدا است و در راه الهی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در روایات است اگر پدری از روی عشق به فرزندش بوسه بزند، برایش حسنه نوشته می‌شود چرا که این عشق در مسیر صحیح است.

وی با اشاره به اینکه هر عشقی مذموم نیست و عشقی مذموم است که در تضاد با خدا و در مقابله با خدا باشد، اظهار داشت: اگر مال و تجارت نیز در مسیر خدا باشد، این تجارت عمران و آبادی به همراه خواهد داشت.

آیت الله سلیمانی همچنین آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و ابراز داشت: اگر امروز خانمی تنها می‌تواند از غرب به شرق کشور تردد کند، این امنیت به برکت خون شهیدان است./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات