۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۶۴۲۳۷
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دفاع مقدس؛ ماهیت دروغین دموکراسی غربی را برای جهانیان عیان کرد

دفاع مقدس؛ ماهیت دروغین دموکراسی غربی را برای جهانیان عیان کرد
کرمانشاه ـ امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: هشت سال دفاع مقدس بسیاری از حقایق را برای جهانیان روشن ساخت و ماهیت و چهره دروغین دموکراسی غربی را برای همه عیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در کرمانشاه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی برگزار گردید، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و نیز تسلیت درگذشت آیت الله ممدوحی؛ از علمای برجسته کرمانشاهی عنوان کرد: مرحوم آیت الله ممدوحی در طول عمر پربرکت خویش همواره شاگردان زیادی در حوزه دین و فرهنگ تربیت کردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: از این رو خدمات این عالم نستوه برای همه مردم کرمانشاه به ویژه شاگردان این بزرگ مردم هرگز فراموش نشدنی است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه می توان جنگ هشت سال و آغاز و پایان آن را یک مشیت و حکمت الهی دانست، گفت: جنگ هشت ساله که توسط دشمنان این انقلاب بر ملت ایران تحمیل شد بالعکس آنچه که دشمنان تصور می کردند نتایج عکس زیادی به دنبال داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در ادامه تشریح کرد: این جنگ که در اوایل شکل گیری ستون های این نظام آغاز گردید در ظاهر به مثابه یک شوک بزرگ بر پیکره این مملکت بود، اما با اندکی تامل متوجه می شویم که این جنگ در دراز مدت یک فرصت برای نظام اسلامی فراهم آورد و آن فرصت همان خودباوری و توکل به خداوند بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه بازنده جنگ هشت ساله، استکبار و جنگ طلبان عالم بودند، گفت: این جنگ یک طرفه بسیاری از حقایق را برای جهان روشن ساخت و ماهیت و چهره دروغین دموکراسی غربی را برای همه عیان کرد.

این  استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان هرگز علیه این ملت و نظام پایانی نخواهد داشت، گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی بر سر آرمان های اصیل خود باقی است، دشمنی معاندان و براندازان منطقه و جهانی نیز باقی خواهد بود و این مهم به کرار تجربه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: وجود جمهوری اسلامی در منطقه فوق حساس خاورمیانه امروز عرصه را بر یکه تازی های آمریکایی ها و دیگر ابرقدرتها به معنای واقعی تنگ کرده کرده و این برای مستکبرین به هیچ وجه قابل تحمل نیست، لذا این همه فشار اقتصادی، رسانه ای و... نشان از درماندگی آنان در مقابل این ملت دارد.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با بصیرت دینی و سیاسی خویش مواظب باشیم که فریب سخنان به ظاهر زیبای دشمنان قسم خورده این نظام را نخوریم، زیرا آنان از هر راهی برای عملی کردن پروژه نفوذ در کشور استفاده می کنند./1400//210/خ

ارسال نظرات