۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۶۴۲۵۳
امام جمعه کرمانشاه:

مردم مدیریت دوران دفاع مقدس را برعهده داشتند

مردم مدیریت دوران دفاع مقدس را برعهده داشتند
کرمانشاه ـ امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از ویژگی های مهم هشت سال دفاع مقدس، این بود که این جنگ توسط خود مردم مدیریت و پشتیبانی می گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست تخصصی خدمت رسانی برتر فروشگاه های زنجیره ای اتکا به خانواده های نیروهای مسلح امروز با حضور آیت الله مصطفی علما، مسؤولان کشوری و با شرکت فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد

آیت الله مصطفی علما در این نشست اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم هشت سال دفاع مقدس، این بود که این جنگ توسط خود مردم مدیریت و پشتیبانی می گردید و ملت ایران در این دوران به دنبال چیزی به جز عدالت نبودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: امام خمینی (ره) با تمام توان خود بسیج نیروهای مردمی برای حضور در جبهه های حق علیه باطل را مدیریت می کردند و همین امر باعث عظمتی مثابل زدنی در بحث دفاع از مملکت گردید.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه خون شهدا و ایثارگری آنان باعث برکات زیادی برای این نظام گردید، گفت: اگر اکنون ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه و جهانی شناخته می شود همه اینها نشات گرفته از خون مطهر و پاک شهیدان است، بنابراین باید قدر این مهم را همگان بدانیم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود اظهار داشت: به برکت مدیریت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، امروز جمهوری اسلامی به یکی از تاثیرگذارترین کشورها در منطقه و جهان تبدیل شده است و این امر در عملی شدن آرمان های این انقلاب و نظام بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود./1400//210/خ

ارسال نظرات