۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۶۴۲۹۹
حجت الاسلام درویشی:

با روحیه خودباوری و تکیه بر توان داخلی می توان در مقابل استکبار پیروز شد

با روحیه خودباوری و تکیه بر توان داخلی می توان در مقابل استکبار پیروز شد
کرمانشاه - حجت الاسلام درویشی گفت: در هشت سال دفاع مقدس متوجه شدیم که با روحیه خودباوری و تکیه بر توان داخلی می توانیم در مقابل همه استکبار پیروز شویم که این چنین نیز شد.

حجت الاسلام عباس درویشی، رابط فرهنگی و مسوول امور روحانیون منطقه هفت صنعت نفت کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است که هنوز ناگفته‌ های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسلهای آینده با ایثار و فداکاریهای ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس آشنا شوند.

مسوول امور روحانیون منطقه هفت صنعت نفت کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفاع مقدس توانست جوانان و مردم ما را به گونه ای بسازد که نه تنها در دهه اول بلکه در دهه های بعد هم جز حافظان اصلی انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام درویشی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، وحدت نیروهای مسلح و آحاد مردم را در دفاع از کیان جمهوری اسلامی به خوبی دیدیم و حضور پر شور مردم سرنوشت جنگ را به نفع اسلام و انقلاب تغییر داد.

وی با اشاره به این که چیزی که به ما بسیار کمک کرد ولایتمداری و ولایت پذیری بود، عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس متوجه شدیم که با روحیه خودباوری و تکیه بر توان داخلی می توانیم در مقابل همه استکبار پیروز شویم که این چنین نیز شد.

مسوول امور روحانیون منطقه هفت صنعت نفت کشور افزود: بعد از انقلاب وارد عرصه های نوآوری و فناوری شدیم تا جایی که معتبرترین سیستم های بررسی قدرتهای نظامی در جهان، کشور ایران را به عنوان کشور سیزدهم قدرتمند در عرصه نظامی معرفی می‌کنند.

حجت الاسلام درویشی گفت: در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و نظامی و فضایی دستاوردهای زیادی به دست آورده ایم به نحوی که به جرات می توان گفت که وابستگی کشور به خارج به حداقل رسیده زیرا امروز کارها به عهده نیروهای مومن و انقلابی ماست و به مرحله ای از خودباوری رسیده ایم که دشمن از حمله نظامی کاملا مایوس شده زیرا این توان را در خودش نمی بیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز ایران اسلامی امن ترین آسمان را در منطقه دارد، زیرا سامانه پدافند هوایی کشور آسمان تمام کشور را رصد می کند به علاوه در فناوری موشک های ضدهوایی کاملا خودکفا شده‌ایم که این یک امتیاز بزرگ برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

رابط فرهنگی و مسوول امور روحانیون منطقه هفت صنعت نفت کشور در پایان سخنان خود گفت: تمام این پیشرفتهای امروز مرهون محدودیت های دوران دفاع مقدس است که استعدادهای نهفته جوانان کشور را شکوفا نمود و از قوه به فعل رسانید./1400//310/خ

ارسال نظرات