۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۶۴۳۲۹
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

خیانت به مردم و بیت‌المال خواسته دشمنان انقلاب است

خیانت به مردم و بیت‌المال خواسته دشمنان انقلاب است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران، خیانت به مردم و بیت‌المال را بزرگترین گناه، جرم و خواسته آمریکا و دشمنان انقلاب دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران پنج شنبه شب در یادواره ۳۰۱شهید شهرستان سوادکوه، بخش زیراب، کار شهیدان را امربه‌معروف و نهی‌از منکر دانست و گفت: شهدا با یک منکر بزرگ به نام صدام مبارزه کردند.
 
وی با اشاره به این که امام حسین(ع) نیز یزید را منکر بزرگ می دانستند، افزود: اگر یزید پیروز می شد از اسلام چیزی باقی نمی ماند همان طور که اگر صدام پیروز می شد معلوم نبود چه بر سر اسلام و مردم می آورد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به وصیت نامه  شهدا نسبت به جامعه اشاره کرد و با بیان این که در وصیت نامه شهدا به حجاب و نماز بسیار سفارش شده است، افزود: دشمن می‌خواهد چادر را از سرها بردارد و این خطرناک است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که شهدا در وصیت نامه های خود سفارش به نماز و حلال خوری کردند، ادامه داد: امام حسین(ع) در ظهر عاشورا نماز اول وقت اقامه کردند و این امر به معروف است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با بیان این که نباید این گونه باشد که عکس شهدا را بیاوریم اما امر به ‌معروف نکنیم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که باید شهادت و شهدا تجلیل شوند تا شهادت ترویج شود.
 
وی با بیان این که تجلیل از شهدا تنها این نیست که یادواره بگیریم، گفت: باید راهشان را ادامه دهیم در زندگی پاک باشیم، پاک بخوریم، پاک ببینیم‌.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که شهدا را باید با امربه‌معروف و نهی از منکر خودمان تجلیل کنیم، ادامه داد: امر به معروف در جامعه در حال ضعیف شدن است و فضای امر به معروف و نهی از منکر و حمایت قانونی باید وجود داشته باشد تا تشویق شوند‌.
 
امام جمعه ساری در بیان اهمیت پیگیری اهداف شهدا اظهار داشت: ما باید خودمان را در معرض شهادت قرار دهیم و با فساد مبارزه کنیم و وظایف خود را درست انجام دهیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید هرجا هستیم سالم کار و زندگی کنیم، با فاسدها هم دست و هم داستان نشویم، ادامه داد: واقعیت ها را رها نکنیم و با ظلم مبارزه کنیم و کسی که این کارها را انجام دهد در معرض شهادت قرار دارد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که محافظه کار بودن و اینکه خودمان را بیشتر از احکام دوست داشته باشیم، مسلمانی نیست، ادامه داد: مسلمان محکم و در معرض شهادت باشیم و اگر شهید نشویم خداوند در روز قیامت ثواب شهید را می‌دهد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مسؤولان دلسوز و پاک دست به مردم خدمت می‌کنند، ادامه داد: خیانت به مردم و بیت‌المال بزرگترین گناه و جرم است و خواسته آمریکا و دشمنان است./950/
ارسال نظرات