۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۶۶۴۴۶۹
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

محفل شبی با شهدای روحانی در حوزه علمیه قشم برگزار شد

محفل شبی با شهدای روحانی در حوزه علمیه قشم برگزار شد
هرمزگان - آئین شبی با شهدای روحانی با حضور امام جمعه قشم، مدیر حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) و جمعی از مسؤولان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آئین شبی با شهدای روحانی شامگاه شنبه با حضور امام جمعه شهرستان قشم، مدیر حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع)، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد، بخشدار مرکزی، سرهنگ پاسدار سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قشم و جمعی از مسؤولان در جمع طلاب خواهر و برادر در حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام رحیمی مدیر حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) شهرستان قشم در این آئین اظهار کرد: همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که انقلاب اسلامی امروز به دست آورده است ثمره مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: پرداختن به دفاع مقدس و محتوای جامع این گنجینه بی پایان برای جلوگیری از هرگونه روایت غلط و تحریف باید در طول سال تداوم یابد.

در ادامه این مراسم، سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: نام و یاد دفاع مقدس باید محفوظ بماند زیرا امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: تقویت فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم بیان داشت: اتحاد تمامی اقشار در دفاع مقدس نقش بسزایی در حفظ تمامیت ارضی کشور دارد.

سالاری ادامه داد: در زمان جنگ با استفاده از نخبگان جوان مسیر تولید اقتدار و تجهیزات نظامی را آغاز کردیم و امروزه به قدرتی کم نظیر در منطقه تبدیل شده ایم.

وی اضافه کرد: یکی از نقش های روحانیت در پشت جبهه بوده که سبب انگیزه دادن به رزمندگان اسلام و بسیج توده های مردم برای حضور در جبهه‌ها می شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: امروز نیز در دفاعی مقدس‌ قرار داریم که نقش بصیرت افزایی روحانیون در آن بسیار کلیدی و حساس است.

به گفته سالاری؛ ورود به بحث کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر انتظاراتی است که از روحانیون متعهد و انقلابی وجود دارد.

گفتنی است، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در این محفل معنوی به ایراد سخن پرداخت./851/پ210/ب1

ارسال نظرات