۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۶۴۵۳۳

پشت پرده خبر مذاکرات محرمانه ایران با آمریکا در عمان

پشت پرده خبر مذاکرات محرمانه ایران با آمریکا در عمان
روزنامه فیک الجریده که به دروغ‌پردازی و نشر اخبار کذب شهرت دارد، مدعی شده که «نمایندگانی از یک شخصیت اصولگرا در ایران و دولت ترامپ در عمان در حال مذاکرات محرمانه هستند».

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روزنامه زرد، دست‌چندم و فیک الجریده کویت که به دروغ‌پردازی و انتشار اخبار کذب شهرت دارد، اخیراً مدعی شده است که «نمایندگانی از یک شخصیت اصولگرا در ایران و دولت ترامپ در عمان در حال مذاکرات محرمانه هستند».

ذوق زدگی رسانه های اصلاح طلب از فیک نیوزها!

نکته قابل تعجب آن است که در داخل کشور رسانه‌هایی چون «عصرایران» و «انتخاب» با ذوق‌زدگی به این ادعای کذب پرداخته و ترجمه گزارش مربوطه را با ذوق‌زدگی و همراه با تیترهای جهت‌دار منتشر کردند.

پایگاه خبری عصر ایران بخش هایی همچون «مذاکرات محرمانه نمایندگان مقام اصولگرای ایران و ترامپ در عمان» «پیشنهاد آمریکا برای حل همه اختلافات» و «آمادگی ترامپ برای سفر به تهران» را برجسته کرد و با کمال ذوق زدگی نوشت:

ذوق زدگی رسانه های اصلاح طلب از فیک نیوزها!

«در این مذاکرات، نمایندگان ترامپ گفته اند که او قطعا در انتخابات بعدی ریاست جمهوری امریکا پیروز خواهد شد اما نمی خواهند با دولت روحانی بر سر میز مذاکره بنشینند زیرا او هیچ قدرتی برای اجرای تعهدات خود ندارد و همیشه ... را به کارشکنی در توافق متهم می کند.

طرف آمریکایی همچنین به نمایندگان این شخصیت اصولگرای ایرانی گفته اند که همه برآوردهای آنها تایید می کند رئیس جمهور بعدی ایران یک اصولگرا خواهد بود.

روزنامه کویتی الجریده همچنین مدعی شده است در چارچوب این مذاکرات، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای سفر به تهران، امضای توافقنامه میان دو کشور با رهبر عالی ایران و تضمین برداشتن تحریم ها اعلام آمادگی کرده است.

با این حال سازمان اطلاعاتی آمریکا به ترامپ توصیه کرده  است، منتظر دولت اصولگرا در ایران باشد تا این دولت، تعهدات را اجرا کند».

ذوق زدگی رسانه های اصلاح طلب از فیک نیوزها!

همچنین «انتخاب» نیز با تیتر «ادعای روزنامه کویتی: ایران و آمریکا به طور محرمانه در عمان مشغول مذاکره هستند / ترامپ گفته آماده سفر به تهران و امضای توافق است» این خبر بی اساس را پوشش داد.

همه این موارد در حالی است که به نظر می رسد روزنامه الجریده یک رسانه فیک باشد، زیرا ادعاهای بسیاری را صورت داده است که هیچکدام از آنها واقعیت ندارد.

ذوق زدگی رسانه های اصلاح طلب از فیک نیوزها!

نمونه ای از اخبار کذب این روزنامه فیک ادعای «بمباران تاسیسات نطنز توسط جنگنده‌های اسرائیلی» یا «ملاقات روحانی و ترامپ» است که دروغی بیش نبود و جای تعجب دارد که چرا رسانه های اصلاح طلب از اخبار بی پایه و اساسی که در این روزنامه منتشر می شود تا این میزان ذوق زده می شوند و مطالبش را پوشش داده و منتشر می کنند./841/پ201/ق

ارسال نظرات