۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۶۴۵۳۹
تلاش رسانه‌های جریان اصلاح طلب برای تطهیر چهره رقیب ترامپ؛

توصیفاتی که خود بایدن هم با شنیدنش متعجب خواهد شد!

توصیفاتی که خود بایدن هم با شنیدنش متعجب خواهد شد!
با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا، شاهد آن هستیم که رسانه‌های وابسته به جریان اصلاح طلب بیشتر و بیشتر به ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات آمریکا تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با نزدیک شدن به ایام انتخابات آمریکا، شاهد آن هستیم که رسانه های وابسته به جریان اصلاح طلب بیشتر و بیشتر به ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات آمریکا تبدیل می شوند.

دیاکو حسینی، معاون حسام آشنا در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرگزاری دولتی «برنا» به تمجید از گزینه دموکرات‌ها پرداخته و در این راستا صراحتاً و در اوج ناباوری از بایدن چهره‌ای ضداسرائیلی! ترسیم کرده ‌است.

توصیفاتی که خود بایدن هم با شنیدنش متعجب خواهد شد!

او در این مصاحبه می گوید: «یقیناً نتانیاهو از بین دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ را ترجیح می‌دهد؛ بایدن می‌تواند آن اتحاد و آن انسجامی که بین برخی از کشورهای عربی با اسرائیل شده را متزلزل کند».

این ادعاهای مضحکانه در حالی است که انتخاب «کاملا هریس» به عنوان معاون بایدن روشن ترین نشانه بر تمایلات صهیونیستی آنها است. به عنوان نمونه هریس در یکی از سخنرانی های انتخاباتی خود بر حمایت بی قید و شرط آمریکا از اسرائیل تاکید کرد و وعده داد دولت بایدن - هریس در قبال تامین امنیت اسرائیل متعهد خواهد بود. 

هریس همواره قاطعانه از اسرائیل حمایت کرده است. وی در سال ۲۰۱۷ چند ماه پس از شرکت در مراسم تحلیف مجلس سنا، در کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) سخنرانی کرد و پیوند میان آمریکا و اسرائیل را «ناگسستنی» خواند. و در ادامه گفت: «اسرائیل هیچگاه نباید یک مسئله حزبی باشد. تا وقتی که عضو مجلس سنای آمریکا هستم، تمام تلاشم را بکار خواهم بست تا حمایت فراگیر و فراحزبی از امنیت و حق دفاع مشروع اسرائیل را تضمین کنم.»

توصیفاتی که خود بایدن هم با شنیدنش متعجب خواهد شد!

اصلاح طلبان و شیفتگان غرب علی‌رغم اینکه در هفت سال گذشته همه توان خود را برای مذاکره گذاشته اند و نتیجه ای هم جز خسارت دریافت نکرده اند، امروز با ایجاد دوگانه «دموکرات ـ جمهوری خواه» سعی دارند بر پیکر بی جانِ برجامِ نافرجام بدمند تا یاد و خاطره آن را در اذهان و افکار عمومی زنده نگه دارند و از تقریباً هیچ! برای خود دستاوردسازی کنند.

خنده دار است که جو بایدن را چهره ای ضد اسرائیل بدانیم و قائل باشیم که این فرد سیاست هایی غیر از سیاست های ترامپ را ادامه خواهد داد و شیوه هایی را در پیش خواهد گرفت که به نفع ایران اسلامی باشد.

م/توصیفاتی که خود بایدن هم با شنیدنش متعجب خواهد شد!

چندی قبل جو بایدن طی یادداشتی در پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان برنامه سه مرحله اى خود در قبال ایران را برشمرد و تاکید راه های  هوشمندانه تری نیز براى سخت گیرى علیه ایران وجود دارد؛ کارشناسان معتقدند این یادداشت به وضوح نشان می‌دهد که اختلاف بایدن و ترامپ و به طور کلی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا راجع به ایران نه بر سر اصل فشار و اقدام علیه ایران، بلکه بر سر تکنیک‌های آن است.

بایدن تأکید می‌کند نه تنها دموکرات‌ها به فکر کاهش فشار به ایران نیستند، بلکه آنها هم به دنبال شدیدترین فشارها علیه مردم ایران هستند و در این مسیر صرفاً به راهکارهای هوشمندانه‌تر می‌اندیشیند و این نکته‌ای است که رسانه های وابسته به اصلاح طلبان که اخیراً نقش ستادهای انتخاباتی دموکرات‌ها در ایران را بازی می کنند باید مورد توجه قرار دهند!

توصیفاتی که خود بایدن هم با شنیدنش متعجب خواهد شد!

جو بایدن در قسمتی از یادداشت ۲۳ شهریور ۹۹ خود در CNN با عنوان «راه‌های هوشمندانه برای سخت‌گیری بر ایران» می نویسد: «ما همچنین به استفاده از تحریم‌های هدفمند علیه نقض حقوق بشر در ایران، حمایت این کشور از تروریسم و برنامه موشک‌های بالستیک ادامه خواهیم داد»./841/ز504/ف

ارسال نظرات