۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۶۴۵۸۲
به منظور عقد تفاهم‌نامه ساخت یکی از اعتاب مقدسه؛

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به سوریه سفر کرد

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به سوریه سفر کرد
هرمزگان - حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با استقبال رسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق برای عقد تفاهم‌نامه ساخت یکی از اعتاب مقدسه توسط مردم هرمزگان وارد سوریه شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با استقبال رسمی «ترک‌آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق وارد کشور سوریه شد.

وی هدف از سفر را زیارت حرم مطهر عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) همراه با امضای تفاهم‌نامه ساخت یکی از اعتاب مقدسه در کشور سوریه عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: فراهم آمدن زمینه ایفای نقش مردم هرمزگان در بازسازی عتبات عالیات یک موهبت الهی است که باید نهایت استفاده را از برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده افزود: بازسازی عتبات عالیات همچون دفاع از حرم اهل بیت‌(ع) دارای اهمیت مذهبی، فرهنگی و سیاسی و اقتصادی است.

وی تصریح کرد: تسهیل زمینه توسل و زیارت در جامعه با تقویت بُعد معنوی و پایبندی عملی به ارزش‌های اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی را شتاب می‌بخشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: مدافعان حرم با ایثار و از خودگذشتی، داعش را به زباله‌دان تاریخ سپرده و امروز باید همت گماردن نسبت به بازسازی عتبات عالیات یک وظیفه همگانی تلقی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده اضافه کرد: مشارکت در این مهم مصداقی از تلاش در راستای حفظ شعائر الهی و کسب مقام معنوی است که طی این سفر با عقد تفاهم‌نامه زمینه نقش آفرینی مردم هرمزگان در امر بازسازی عتبات عالیات تسهیل خواهد شد./851/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
نهال‌فروشی حوزه علمیه، ضعف در تدوین متون و «نوناخواهی» مهم‌ترین موانع تحول
0
0